نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشترین سهم اجرای پروژه‌های گازرسانی بند "ق" کشور متعلق به خراسان رضوی است.
کد خبر: ۴۶۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵ 30 July 2017
به گزارش تابناک رضوی،حجت الاسلام محمدحسین حسین‌زاده بحرینی  با بیان اینکه شرکت گاز خراسان رضوی اقدامات خوبی را در حوزه خدمت رسانی به حاشیه شهر مشهد انجام داده، اظهار داشت: موقعیت‌هایی مانند ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم حاشیه شهر مشهد وجود دارد که در حال حاضر امکان گازرسانی را ناممکن کرده است.
وی افزود: در همین باره مجوزهایی به شورای شهر مشهد در زمینه الحاق این مناطق به شهرستان مشهد صادر شده و به دنبال آن هستیم تا از طریق رایزنی با خط انتقال و تعویض کلاس لوله‌های گاز، زمینه گازرسانی به آن مناطق را فراهم کنیم،  اطمینان دارم، شرکت گاز خراسان رضوی نیز آمادگی دارد تا در صورت حل این مشل در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار گازرسانی به این مناطق را به اتمام برساند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درخصوص تاثیر هماهنگی بین نمایندگان و مدیران دستگاه‌های دولتی گفت: جنس کار نمایندگان یک کار ملی و نظارتی است و جنس کار دستگاه‌های دولتی صرفا اجرایی، هر کجا این هماهنگی ایجاد شود، بی‌شک منشا خیر و برکت است.
بحرینی گفت: در بحث استفاده از مصوبه گازرسانی بند "ق" بیشترین سهم و رتبه اول حجم کاری در کشور متعلق به خراسان رضوی است.
وی بیان کرد: طی چند سال اخیر کار گازرسانی به روستاهای زیادی در خراسان رضوی انجام شده و روستاهایی نیز هنوز باقی مانده است، چند روستا فاقد توجیه فنی است که به نظر بنده باید به مردم صادقانه اعلام شود، پیشنهاد من این است که اگر گازرسانی به این تعداد روستا از نظر فنی ممکن و از نظر اقتصادی در مصوبه بند "ق" گنجانده نمی‌شود، نمایندگان با رایزنی از تهران زمینه بهره‌مندی از این نعمت الهی را برای مردم آن مناطق نیز فراهم کنند.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی درخصوص پروژه‌های گازرسانی در کلات اظهار داشت: انشاالله به‌زودی با حضور رئیس برنامه‌ریزی شرکت گاز خراسان رضوی و مسئولان کلات بازدیدی از روستاهای فاقد گاز این شهرستان انجام و نتیجه این بازدید مبنای کار و عمل شرکت گاز قرار می‌گیرد.
گفتنی است؛ چندی پیش مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های گاز خراسان رضوی از آمادگی این شرکت برای گازرسانی به 16 روستایی کلات با اعتباری معادل 120 ملیارد ریال در صورت صدور مجوزهای لازم خبر داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار