همایش نکوداشت علی اشرف جلیلی استاد و پیشکسوت عرصه فرهنگ و هنر درنودو سومین سالروز تولد وی، با حضور مسئولین، فرهنگیان و هنرمندان در سنقرو کلیایی برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۹۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲ 30 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی ،فرماندار سنقرو کلیایی در این مراسم با گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد گفت: این شهرستان علی رغم وجود محدودیتها و کاستیهادر بعضی از حوزه ها، در عرصه فرهنگ و هنر خوب می درخشد و ارزش و جایگاه پیشکسوتان این حوزه را نیکو می دارد.

یاور محمدی افزود: این نکو داشت ها نشان دهنده عقبه فرهنگی وسیع شهرستان است که مردم آن، بزرگی را مورد تکریم قرار می دهند.

وی با بیان اینکه امروز تکنولوژی و فناوری های جدید به ارزشهای گذشته غلبه کرده است گفت: پاسداشت از پیشکسوتان، نشان دهنده وجود خمیر مایه های بزرگ فرهنگی و هنری در سنقرو کلیایی است که امروز این ارزشها، به فراموشی سپرده نشده و گرامی داشته می شود.

نلسون حضرتی مدیر عامل سازمان همیاری شهرداریهای استان کرمانشاه، علیرضا ایزدی فرماندار کنگاور و دیگر اساتید حوزه فرهنگ وهنر، دیگرسخنرانانی بودند که در در این مراسم در خصوص فرهنگ و اهمیت تکریم پیشکسوتان این عرصه مطالبی را بیان کردند.

اجرای موسیقی سنتی به صورت زنده، قرائت شعر و دکلمه با موضوع فرهنگ و اهداء هدایایی به استاد علی اشرف جلیلی به رسم یاد بود از دیگر برنامه های این مراسم بود.





اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار