فرمانده انتظامی شهرستان گفت: اختلافات شخصی منجر به تیراندازی و مجروحیت یک تن در این شهرستان شد.
کد خبر: ۴۷۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 01 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد:  در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر یک مورد تیراندازی در یکی از شهرک های کرمانشاه، ماموران کلانتری 22 ظفر به منظور رسیدگی به موضوع سریعا وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که فردی به دلیل اختلافات شخصی با استفاده از اسلحه جنگی اقدام به تیراندازی کرده و منجر به زخمی شدن طرف مقابل دعوا شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم پیش از حضور ماموران از محل متواری شد، گفت: یک نفر مجروح این درگیری نیز توسط مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان منتقل شد که پزشکان حال عمومی وی را مطلوب ارزیابی کرده اند.

سرهنگ شیرزادی ادامه داد: ماموران کلانتری 22 ظفر در نهایت با انجام اقدامات اطلاعاتی عامل تیراندازی را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در راستای رسالت ناجا از تمامی ظرفیت ها و توانایی های خود به منظور برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی استفاده می کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار