عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ایجاد اماکن تفریحی برای مردم این شهر یک مساله ضروری است.
کد خبر: ۴۷۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳ 01 August 2017
به گزارش تابناک قم، سید مهدی مقیمی با اشاره به احداث خط دوم متروی این شهر اظهار کرد: این خط منطقه پردیسان را به شهر قم متصل می‌کند و ساخت خط دوم متروی این شهر اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: شورای پنجم شهر قم باید احداث خط دوم متروی این شهر را پیگیری کند، چون این خط می‌تواند نقش زیادی را در حمل و نقل مردم منطقه پردیسان به شهر قم ایفا کند، براساس پیش‌بینی‌ها در نهایت جمعیت منطقه پردیسان به 300 هزار نفر خواهد رسید.

عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: اعمال مدیریت شهری در یک شهر اهمیت زیادی دارد، اگر مدیریت شهری در یک شهر اعمال شود، هزینه اجرای پروژه‌ها در آن شهر کاهش پیدا می‌کند و پروژه‌ها زودتر به مرحله بهره برداری می‌رسد.

مقیمی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در شهر قم اظهار کرد: برخی از پروژه‌ها در این شهر برای اوقات فراغت مردم پیش بینی شده است، از جمله این پروژه‌ها می‌توان به باغ پرندگان، تله کابین و آکواریوم اشاره کرد.

وی ادامه داد: باید بودجه لازم برای اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه اوقات فراغت مردم به موقع تامین شود و مدیریت زمان را در اجرای این پروژه‌ها شاهد باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری قم به دنبال احداث هشت پروژه فرهنگی ورزشی در مناطق مختلف شهر است که جانمایی این پروژه‌ها انجام شده و عملیات اجرایی برخی از این پروژه‌ها هم به شکل سوله در شهر قم آغاز شده است. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار