مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:به برکت وجود ائمه ی اطهار از جمله امام رضا (ع) ، ملائک به انسان سجده کردند و شرط ورود به بهشت، ولایت است.
کد خبر: ۴۷۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 03 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، روز پنچشنبه ، دکتر شهرستانی در آیین افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه با حضور جمعی از خداتم رضوی و مسئولان استان، اظهارداشت: خدام امام رضا از بدو ورود به استان با استقبال پرشور مردم مواجه شدند، 

وی در ادامه ضمن ابلاغ خیر مقدم آیت الله علما به خدام آستان قدس رضوی به استان، تصریح کرد: شرط ورودبه بهشت * ولایت* است، که ائمه ی اطهار دژ محکم دین هستند که به برکت وجود این بزرگواران، فرشتگان به انسان سجده کردند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمانشاه به آمار بالای بیکاری در استان اشاره کرد و  افزود: با افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس در استان  به برکت وجود امام رضا (ع) و  همت حجت الاسلام رئیسی ( رئیس تولیت آستان قدس رضوی)  با سرمایه گذاری و راه اندازی کارگاههای زوده بازده،  رفع بیکاری در استان  ممکن است.

 وی با بیان اینکه حضور خدام رضوی در استان مصادف با عملیات غرور آفرین مرصاد بود، خاطر نشان کرد:  شرکت خدام درگرامیداشت سالگرد عملیات مرصاد،  به مراسم نشاط معنوی بخشید.

شهرستانی  به شهادت ۵۵۴ تن در عملیات مرصاد، اشاره کرد و گفت: بیشترین شهدای مرصاد متعلق به استان کرمانشاه بود که در این بین بیش از ۲۰۰ تن از شهدا، از عموم مردم بودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار