جاسم جادری به کمبود آب در استان و شهرهای مختلف آن اشاره کرد و گفت: استان با کمبود شدید آب مواجه است و کل تلاش را در مدیریت آب بر این قرار داده ایم که آب شرب مردم را تامین کنیم و تاکنون اعتبارات با اولویت آبرسانی به مردم تخصیص یافته است.
کد خبر: ۴۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۲ 14 June 2015
به گزارش تابناک - جزیره، جاسم جادری در چهارمین نشست شورای اداری استان هرمزگان گفت: زنان بیش از نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و در مناسبت ها و فعالیت های مختلف اجتماعی و سیاسی و فرهنگی همواره حماسه آفرین بوده اند.
 
وی افزود: زنان در کنار همه مشکلات ظرفیت بسیار خوبی در ترویج مسائل دینی و فرهنگی و سرمایه اجتماعی یک ملت محسوب می شوند.
 
نماینده عالی دولت در هرمزگان نقش زنان را در جامعه بسیار مهم دانست و بیان کرد: در برنامه های مختلف در کشور در انتخابات آینده زنان بار دیگر توانایی و اقتدار خود را نشان خواهند داد.
 
وی با بیان اینکه در هرمزگان برای تقویت نقش بانوان در همه زمینه ها تلاش کرده ایم گفت: اولین اقدام ما برای بانوان در سطح استان با وجود گرفتاری های بسیار در تامین بودجه 13 بوستان بانوان را مصوب کردیم.
 
استاندار هرمزگان با بیان اینکه از 30 خرداد تا پنج تیر هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر است افزود: کشفیات مواد مخدر در کشور سال گذشته 550 تن بوده که 76 درصد کشفیات در مرزها و حاشیه مرزهای کشور بوده است.
 
جادری با اشاره به نگرانی در مورد افزایش مصرف مواد روان گردان در کشور بیان کرد: مواد مخدر و اعتیاد یک پدیده خانمان سوز است که مبارزه با آن کار یک سازمان و مجموعه نیست و همه باید تلاش کنیم از میزان اعتیاد کاسته شود.
 
وی با بیان اینکه مبارزه نیازمند عزم جدی همه دستگاه هاست گفت: آگاه سازی خانواده ها و مردم در این زمینه تلاش کنیم مشارکت جدی و روشنگری علما از راهکارهایی است که می تواند در آگاهی خانواده ها موثر واقع شود.
 
نماینده عالی دولت در هرمزگان ایجاد اشتغال برای بهبود یافتگان از اعتیاد را یک امر موثر در کاهش معضلات این پدیده شوم دانست.
 
وی در بخش دیگر از سخنان خود به کمبود آب در استان اشاره کرد و افزود: استان با کمبود شدید آب مواجه است و کل تلاش را در مدیریت آب بر این قرار داده ایم که آب شرب مردم را تامین کنیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار