شهردار اردبیل ازاحداث ورودی جدید شورابیل در قالب پارک فرهنگ و هنر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 07 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل؛ شهردار اردبیل در بازدید از پروژه های فعال مجموعه شورابیل  گفت : ورودی جدید از سمت شهرک نادری از جمله ورودی های چندگانه شورابیل محسوب می  شود که در قالب یک پارک احداث می شود.

لطف اللهیان بیان کرد:ورودی های جدید شورابیل با هدف توسعه منطقه گردشگری شورابیل و سهولت دسترسی به مناطق مختلف این مجموعه طراحی و مورد اجرا قرار گرفته است.

وی با تاکید برضرورت پیوست فرهنگی پروژه های عمرانی افزود: طراحی این پارک با تکیه بر فرهنگ شهر اردبیل انجام گرفته است که درکنار آن سلامت محور بودن این پروژه نیز مورد توجه است.

شهردار اردبیل اظهار کرد: عملیات احداث ورودی جدید از سمت شهرک نادری که مسیرهای خیابان 45 متری نادری را به مجموعه شورابیل وصل می کند از روزهای پایانی سال 95 آغاز شده است و تا کنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لطف اللهیان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 6 هکتار در حال احداث است که تا کنون عملیات خاکبرداری در این محل با حجم 43 هزار و 750 متر مکعب انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه عملیات خاکبرداری پارکینگ این پروژه به اتمام رسیده است افزود: تاکنون اقداماتی که دراین پروژه انجام گرفته است شامل اتمام خاکبرداری، دیوار سنگی و انجام 70 درصد از زیرسازی این پروژه است و انجام پازل چینی و جدول گذاری نیز به محض اتمام عملیات زیرسازی آغاز می شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون 8 میلیارد ریال برای احداث این پروژه هزینه شده است تصریح کرد: احداث رستوران,کافی شاپ و آمفی تئاتر روباز از دیگر طرح های موجود در این پروژه است که درآینده نزدیک اجرا می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار