مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به ضرورت نگاه تخصصی رسانه‌ها به خبرنویسی تأکید کرد و گفت: همچنین سرعت اطلاع‌رسانی بالا در عصر ارتباطات اهمیت ویژه دارد.
کد خبر: ۴۷۴۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ 07 August 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام مهدی ستوده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل روز گذشته ۱۵مردادماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران اردبیل تصریح کرد: در عصر ارتباطات اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع اهمیت و ضرورت ویژه دارد.
وی افزود: در این میان توجه رسانه‌ها به حوزه خبر و اطلاع‌رسانی می‌بایست مبتنی بر توجه به واقعیت‌ها و همچنین با ذوق و استعداد باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید به اینکه در شرایط کنونی شبکه‌های مجازی به یکی از ابزارهای دریافت خبر تبدیل شده است، ادامه داد: انتظار می‌رود رسانه‌ها با هوشیاری، نسبت به انعکاس اخبار صحیح اقدام کنند.
ستوده با تأکید به اینکه امروز رسانه‌ها به آموزش‌های تخصصی و ساده‌نویسی و ساده‌گویی نیازمند هستند، تأکید کرد: با زبان شفاف و شیوا رسانه‌ها می‌توانند با مخاطبان خود تعامل مطلوبی داشته و اعتماد آن ها را جلب کنند.
وی به ضرورت نگاه تخصصی رسانه‌ها به خبرنویسی تأکید کرد و گفت: همچنین سرعت اطلاع‌رسانی بالا در عصر ارتباطات اهمیت ویژه دارد.





منبع : ایکنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار