مديركل اوقاف و امور خيريه استان كرمانشاه گفت: مرحله استانی چهلمين دوره مسابقات سراسری قرآن كريم به میزبانی کرمانشاه و با حضور 284 نفر از فردا آغاز به كار می‌كند.
کد خبر: ۴۷۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 08 August 2017
به گزارش  خبرنگار خبرگزاری  تابناک، حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان در نشست با خبرنگاران در سالن جلسات اداره‌کل اوقاف برگزار شد،  افزود: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مرحله شهرستانی از 25 اسفندماه تا 20 اردیبهشت‌ماه با شرکت 5 هزار نفر برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: در این مسابقات 40 نفر داور فعالیت نمودند که در نهایت 284 نفر از شرکت کنندگان به مرحله استانی راه یافتند و از این تعداد 162 نفر خانم و 122 نفر آقا هستند.

عباسیان تصریح کرد: با آغاز مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، این مسابقات از فردا در محل سالن بعثت کار خود را آغاز می‌‌کند و تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد که در آئین اختتامیه از نفرات برتر تجلیل می‌شود.

به گفته این مسئول: این مسابقات در رشته‌های حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، ترتیل، قرائت، اذان، دعا خوانی، مفاهیم قرآن کریم با محوریت نهج‌البلاغه و تفسیر آیات قرآن برگزار می‌شود.

مديركل اوقاف و امور خيريه استان كرمانشاه  اظهار داشت: 40 داور بین‌المللی و ملی این مسابقات را داوری می‌کنند،و در پایان نفرات برتر این مسابقات به مسابقات کشوری که شهریور ماه سال‌جاری در ارومیه برگزار می‌شود، راه می‌یابند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار