به مناسبت سالروز حماسه شکست حصر پاوه صبح همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با استقبال با شکوه و شهروندان شهرستان پاوه برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲ 11 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ،در آستانه حماسه بزرگ و ماندگار ۲۶ مرداد سالروز شکست حصر پاوه شهروندان پاوه ای با لبیک به فراخوان ناحیه بسیج سپاه پاوه حماسه ای ماندگار و همایشی کم نظیر در همراهی با ارزشها و آرمانهای انقلاب را رقم زدند.

بر اساس این گزارش،شرکت کنندگان با پیمودن مسیر میدان شهدای پاوه تا یادمان شهدای ۲۶ مرداد پاوه ضمن ترویج فرهنگ ورزش همگانی استقامت در مقابل دشمنان ایران اسلامی و وفاداری به نظام و ارزشهای انقلاب را به تصویر کشیدند و یاد و خاطره شهدای ۲۶ مرداد پاوه را گرامی داشتند.

در این همایش پیاده روی باشکوه که اقشار مختلفی از شهروندان حضور داشتند در محل یادمان شهدای ۲۶ مرداد پاوه تجمع کردند و سپس با همراهی صدا و سیمای مرکز کرمانشاه که بصورت زنده به پخش این همایش دیدنی می پرداخت مراسم قرعه کشی این پیاده روی که جوایز نفیسی را داشت برگزار شد.

اهدای جوایز نفیس،شور و شوق شهروندان که خانوادگی در این همایش مفرح پیاده روی حضور پیدا کردند و پخش آهنگهای شاد همراه با اجرا و مراسم پرهیجان قرعه کشی از جمله برنامه های این همایش بزرگ پیاده روی بود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار