در سطح استان بوشهر در قالب مجموعه طرح‌های امید اجرایی می‌شود که شامل اجرای طرح سلامت دهان و دندان و خدمات‌رسانی رایگان به بیماران قلبی و عروقی است.
کد خبر: ۴۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 14 June 2015
تابناک بوشهر: مصطفی سالاری در نشست با معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در بخش سلامت کارنامه درخشانی دارد و شاهد اقدامات ارزشمندی در این حوزه هستیم.
وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات درمانی و کاهش هزینه‌های بیمارستانی و درمانی از اقدامات مهم دولت است که رضایتمندی مردم را در پی است.
استاندار بوشهر به اجرای 2 طرح بزرگ درمانی در استان بوشهر اشاره و خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی انجام گرفته، 2 طرح مهم و اثربخش در حوزه سلامت در سطح استان بوشهر در قالب مجموعه طرح‌های امید اجرایی می‌شود که شامل اجرای طرح سلامت دهان و دندان و خدمات‌رسانی رایگان به بیماران قلبی و عروقی است.

توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت در استان بوشهر

سالاری بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت و افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در شهرستان‌های مختلف استان مورد توجه قرار دارد و امیدوار هستیم با تلاش جمعی، در ارتقا کیفی و کمی خدمات بهداشتی و درمانی به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.
استاندار بوشهر خواستار تقویت فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شد و گفت: انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی در ارتباط با بیماری‌های مختلف و زمینه‌های ابتلا به بیماری‌ها و سایر موارد حوزه سلامت باید در دستور کار این مجموعه قرار گیرد.

سالاری با اشاره به راه‌اندازی اورژانس هسته‌ای در استان بوشهر یادآور شد: این اورژانس هسته‌ای با مشارکت وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی احداث خواهد شد و امیدوار هستیم با همکاری این 2 مجموعه، در کمترین زمان ممکن شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

تقدیر معاون وزیر از توجه ویژه استاندار بوشهر به حوزه سلامت

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت نیز با تقدیر از توجه ویژه استاندار بوشهر به حوزه سلامت اظهار داشت: در استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی در حوزه سلامت و بهداشت انجام شده و مسئولان ارشد استان اهتمام خاصی به حوزه سلامت و بهداشت و درمان دارند.

دکتر رضا ملک‌زاده افزود: دانشگاه علوم پزشکی به دلیل اینکه دیرتر از سایر استان‌ها راه‌‌اندازی شده هم‌اکنون تیپ 3 است که البته در بین دانشگاه‌های تیپ 3 بالاتر از بقیه استان‌هاست و در یک سال گذشته شاهد رشد خوبی در این مجموعه هستیم.

دکتر ملک‌زاده با اشاره به اعتبارات بخش پژوهش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز یادآور شد: اعتبارات تخصیصی به بخش پژوهش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز محدود است ولی باید فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه را افزایش دهیم.

معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت گفت: در استان بوشهر و در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، افراد زیادی علاقمند به فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی هستند که انتظار داریم شاهد گسترش فعالیت‌های پژوهشی در مناطق مختلف استان باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار