مدیر انتقال شبکه برق غرب مازندران در بازدید از نیروگاه 25 مگاواتی شیرود، از افتتاح این نیروگاه در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 14 August 2017

به گزارش تابناک : بهزاد فقیه نصیری با اعلام این خبر اظهار کرد: پروژه نیروگاه 25 مگاواتی شهر شیرود یکی از مجموعه اقدامات در دست اقدام از سوی وزارت نیرو و سازمان انتقال و توزیع برق استان مازندران است که در زمینی به مساحت تقریبی سه هکتار در سال 1393 کلنگ خورد و پس از تأمین اعتبارات لازم، به‌طور رسمی از سال 1394 عملیات ساخت و اجرای آن آغاز شد.

 

وی زمان رسمی افتتاح این نیروگاه را بر اساس پیش‌بینی مهرماه سال جاری و هم‌زمان با هفته دولت اعلام کرد و افزود: بر اساس پیش‌بینی‌ها، این نیروگاه 25 مگاواتی درمجموع هزینه‌ای برابر با 35 میلیارد تومان دارد که ازنظر تأسیساتی شامل 2 ترانس 125 مگاواتی به ارزش چهار میلیارد تومان و اتاق فرمان و سایر تجهیزات نیروگاهی است.

 

مدیر انتقال شبکه برق غرب مازندران شرکت «پارس صنعت پرند» را پیمانکار پروژه اعلام و خاطرنشان کرد: مبلغ هشت میلیارد تومان هزینه قرارداد اولیه با این پیمانکار بوده و محل تأمین این اعتبارات از بودجه‏های عمرانی وزارت نیرو بوده است.

 

فقیه نصیری با اشاره به اینکه در حال حاضر هیچ نوسان برقی در منطقه وجود ندارد، تأکید کرد: با توجه به وجود دو ایستگاه دانیال در سمت شرق شهرستان و ایستگاه چابکسر در غرب، با افتتاح این پروژه احتمال بروز نوسان در منطقه نیز به صفر می‌رسد.

 

وی پروژه افزایش قدرت ترانس برق شیرود بر اساس درخواست ولتاژی برق منطقه را از برنامه‌های آینده شرکت انتقال و توزیع برق استان یاد و اظهار کرد: نیروگاه 25 مگاواتی شیرود یکی از پروژه‌های زیرساختی حداقل برای 10 سال آینده منطقه است.

 

مدیر انتقال شبکه برق غرب مازندران همچنین از نیروگاه 25 مگاواتی زنگیشامحله تنکابن و همچنین پیش‌بینی یک نیروگاه کوچک در روستای لتاک به‌عنوان برنامه‌های آینده شرکت انتقال و توزیع برق شهرستان تنکابن و استان مازندران خبر داد و افزود: طرح تعویض سیم‌های انتقال و توزیع برق منطقه از چابکسر تا رویان را نیز در دستور کار قرار دارد.

 

عکس: محمد عسگرخواه

 





منبع : تنکابن 24 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار