تابناک: سرپرست رفتگران طبعیت استان اصفهان گفت: شهردار جدید اصفهان باید در راستای جلوگیری از نابودی بیشه ناژوان به صورت جدی اقدام کند.
کد خبر: ۴۷۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ 15 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، زهره نادریان ، با اشاره به انتخاب شهردار جدید اصفهان، اظهار کرد: متاسفانه بیشه زیبا و سرسبز ناژوان در حاشیه زنده رود در سال‌های اخیر مورد ساخت و ساز قرار گرفته و شهردار آینده باید برای جلوگیری از نابودی آن اقدام جدی کند.

وی هم‌چنين با تاکید بر اینکه در شرایط کم آبی فعلی باید آبیاری تمامی پارک‌ها و فضای سبز این شهر به صورت قطره‌ای انجام شود، گفت: متاسفانه ماموران آبیاری فضای سبز در برخی موارد آب را باز می‌گذارند و تا ساعت‌ها در محل حاضر نیستند تا حدی که سطح چمن زیر آبیاری پر از آب شده و اضافه آن به محل عبور پارک سرازیر می‌شود.

سرپرست گروه رفتگران طبعیت استان اصفهان با اشاره به نظافت شهري در اصفهان گفت: البته اصفهان به طور کلی در زمینه نظافت شهری معابر و پارک‌ها وضعیت مطلوبی دارد به طوریکه به عنوان شهری تمیز در کشور شناخته می‌شود.

نادریان با بیان اینکه در برخی مناطق شهر عده‌ای خارج از ساعت اعلام شده زباله در بیرون از منازل خود می‌گذارند، تصریح کرد: این نوع بی‌دقتی‌های افراد موجب نا‌بهنجاری‌ها در وضع نظافت کوچه‌های برخی محلات شده است که برای رفع این مشکل شهرداری باید با روش‌های قانونی این گونه افراد را جریمه کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :