تابناک: این طرح به علت تعریف پروژه های عظیم جانبی و در نهایت اعتبار هنگفتی که بریا تکمیل نیاز دارد، تاکنون به مرحله اجرا و بهره برداری نرسیده است.
کد خبر: ۴۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲ 15 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، پروژه مصلی اصفهان که از جمله طرح های 20 ساله اصفهان است، مانند بسیاری از طرح های بر زمین مانده اصفهان سال هاست که هرچه اعتبار هم در گلویش می ریزند کفاف تکمیلش را نمی دهد و همچنان نیمه تمام در گوشه شهر مانده است.

این طرح به علت تعریف پروژه های عظیم جانبی و در نهایت اعتبار هنگفتی که برای تکمیل نیاز دارد، تاکنون به مرحله اجرا و بهره برداری نرسیده است.

در دولت های مختلف قول های متعددی برای بهره برداری از این طرح داده شد اما هیچ یک نتوانست آرزوی نماز خواندن مردم اصفهان در مصلی اصفهان به جای زمین میدان نقش جهان را برآورده سازد.

اصفهانی ها سالهاست که نمازهای جمعه و مناسبتی مانند فطر را در همان میدان 400 ساله خود و در زیر آفتاب و گاه برف و باران ادا می کنند و انتظار پایان ساخت مصلی شهرشان و برگزاری نماز در این مکان را می کشند.

حال بعد از گذشت حدود 18 سال استاندار اصفهان روز گذشته در سالگرد پیروزی حسن روحانی در انتخابات، به مردم اصفهان وعده خواندن نماز عید فطر در مصلی اصفهان را داده است.

از آنجائیکه پروژه مصلی اصفهان دارای بخش های مختلف و بزرگی است به احتمال قوی، تنها بخش شبستان مصلی که برای اقامه نماز مورد استفاده قرار می گیرد، تا پایان ماه رمضان به بهره برداری می رسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار