معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت : هفته دولت امسال سه پروژه ورزشی در استان به بهره برداری می رسد .
کد خبر: ۴۷۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 15 August 2017
به گزارش تابناک : عادل عالیشان روز سه شنبه در جلسه برنامه ریزی هفته دولت مازندران افزود : این پروژه ها که شامل سالن ورزشی چند منظوره روستاهای آهنگرکلای بابل ، سارو بهشهر و ولوجاء میاندورود است که با بهره برداری از این طرح ها زمینه برخورداری اهالی این روستاها از امکانات و فضای ورزشی فراهم می شود . 
وی ادامه داد : با بهره برداری از این طرح ها حدود سه هزار متر مربع به فضاهای سرپوشیده ورزشی استان مازندران اضافه می شود . 
معاون اداره کل ورزش مازندران اعتبار صرف شده برای اجرای این طرح ها رابیش از 12 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که محل تامین اعتبارات برای ساخت این سه سالن ورزشی از منابع استانی بود . 
وی با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی و ورزشی امسال این اداره کل در هفته دولت با محوریت شهدای دولت برگزار می شود ، گفت : تمامی مسابقات ورزشی که این یک هفته در استان برگزار می شود با عنوان جام شهدای دولت خواهد بود . 
وی از برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان دولت در شهرستان ها به عنوان دیگر برنامه اداره کل ورزش و جوانان مازندران در هفته دولت امسال ذکر کرد و ادامه داد : برگزیدگان مرحله استانی این مسابقات که در رشته های فوتسال ،والیبال ، آمادگی جسمانی ، تنیس روی میز ، دارت و طناب کشی با هم رقابت می کنند به مسابقات کشوری اعزام می شوند . 
به گفته عالیشان رویدادهای ورزشی همگانی نیز در هفته دولت با عنوان بزرگداشت 'شهدای هفته دولت ' برگزار می شود که این رویدادها شامل کشتی لوچو ، جشنواره بازی های بومی و محلی و پیاده روی خانوادگی است . 
دوم تا نهم شهریور ماه به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر با عنوان هفته دولت نامگذاری شده است . 





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار