رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خوزستان با اشاره به لزوم تحقق بخشنامه استاندار مبنی بر خرید کالا و تولیدات داخل استان، از تعیین سیاست‌های تشویقی و تنبیهی برای شرکت‌های خصوصی و دولتی درون استان در راستای اجرای این بخشنامه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 15 June 2015

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، امید حاجتی در نشست خرید تولیدات داخل استان، اظهار کرد: میزان کل پرداختی حق بیمه در استان 710 میلیارد تومان است که نیمی از این مبلغ به خارج از استان انتقال داده می‌شود.
 
وی افزود: هدف ما این است که نفع و سود تمام قراردادهای بیمه ای و پوشش‌های بیمه‌ای منعقد شده در استان به واسطه فعالیت‌های اقتصادی مختلف، نصیب مردم این استان شود.
 
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تصریح کرد: اگر بین ضریب نفوذ بیمه با سهم ما از تولید ناخالص داخلی کشور فاصله وجود داشته باشد، یعنی وضعیت نامناسبی داریم و اگر دستورالعمل ها نتواند ما را به این هدف برساند، به این معنی است که دستورالعمل ناموفقی داشتیم.
 
حاجتی عنوان کرد: بنا به پیشنهادهای حاضران در این جلسه، ما می‌توانیم با اعمال سیاست تشویقی و یا تنبیهی، شرکت‌های درون استان را به سمت انعقاد قرارداد در استان خوزستان سوق دهیم که از جمله سیاست‌های تشویقی می‌توان به مساعدت مالی نظیر بخشودگی جرایم و تقسیط اشاره کرد.
 
وی اظهار کرد: همچنین انعقاد قرارداد بیمه با شرکت‌های بیمه‌ای داخل استان می‌تواند به عاملی موثر در تعیین رتبه پیمانکاران شرکت‌های خصوصی در استان مد نظر قرار گیرد.
 
حاجتی ضمن اشاره به ضرورت تشکیل شورای هماهنگی بیمه به منظور وحدت رویه، خاطرنشان کرد: تهیه پیش نویس اولیه دستورالعمل بیمه به جلسه بعد موکول می‌شود تا سایر دفاتر بیمه ای استان نیز طرح‌های پیشنهادی تشویقی و تنبیهی خود را به دفتر امور اقتصادی ارایه دهند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار