ربیع فلاح استاندار مازندران در همایش بزرگ 24 خرداد که با عنوان «طلیعه گفتمان اعتدال » در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار شد، اعلام کرد: در سال گذشته بیش از 24 هزار شغل ثابت و پایدار برای جوانان جویای کاراستان ایجاد گردیده و یکی از اهداف دولت در سال جدید، ادامه روند ایجاد اشتغال و رونق تولید در مازندران است و براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تلاش می‌کنیم امسال، حدود 40 هزار شغل دیگر نیز ایجاد کنیم .
کد خبر: ۴۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 15 June 2015
به گزارش تابناک ربیع فلاح گفت: با وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان طبیعی و نیروی انسانی در مازندران، این استان از مشکلات و کمبودهای عدیده‌ای رنج می‌برد که با حمایت و برنامه‌ریزی انجام شده پس از فعالیت دولت تدبیر و امید، امیدوار به رفع این محرومیت‌ها هستیم .

وی افزود: یکی از استراتژی‌های استانداری مازندران، تعامل سازنده با همه گروه‌ها و احزاب است که بدون شک نتیجه این همکاری‌ها می‌تواند رشد و ترقی بیش از پیش استان را هموار سازد. دولت وامدار و وابسته به هیچ جریان و گروهی نیست و یکی از ویژگی‌های این دولت، ارتباط عمیق و پیوندی ناگسستنی با مردم است .

فلاح به شعارهای انتخاباتی دکتر روحانی اشاره کرد و گفت: نجات اقتصاد کشور، احیای اخلاق و تعامل سازنده با کشورهای دنیا، محوری‌ترین شعارهای ایشان بود که باید پذیرفت بخش قابل توجهی از این شعارها در حال انجام و تحقق است .

استاندار مازندران به تلاش گروه مذاکره کننده هسته‌ای برای حل بحران تحریم‌ها اشاره کرد و گفت: امیدواریم این گروه پرتلاش و با تدبیر بتوانند با مذاکرات سازنده، سایه تحریم‌های ظالمانه را سر کشور و مردم بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار