کد خبر: ۴۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰ 14 February 2015

همزمان با برگزاری سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، بخش جنبی این جشنواره ازغروب امروز/شنبه 25 بهمن ماه در استان البرز آغاز می شود.

سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از پنج شنبه هفته گذشته/23 بهمن ماه درتهران آغاز شد که قسمتی از بخش جنبی جشنواره نیز از امروز در استان هایی همچون البرز، گلستان و فارس به اجرا در می آید.

این بخش از جشنواره موسیقی از ساعت 19 شنبه با اجرای گروه دیبا به سرپرستی 'فردین علایی' و خوانندگی 'اکبر رضوانی' در سالن سیروس صابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز و تا 30 بهمن ماه جاری ادامه خواهد داشت.

در این بخش از جشنواره موسیقی، البرز میزبان گرو ه های دیبا، خنیا ، رسا ، آوا و ساوالان در سالن مذکور است.

این گروه ها با اجرای های سنتی ، کلاسیک/ مجلسی و محلی آذری در این جشنواره هنرنمایی می کنند.

گروه دیبا به سرپرستی 'فردین علایی' و خوانندگی 'اکبر رضوانی' ، گروه خنیا به سرپرستی 'پری ملکی' و با خوانندگی گروه همخوان ، گروه رسا به سرپرستی 'مظفر نبیلی' و با رهبری گروه 'رامیار بهزادی' ، گروه آوا به سرپرستی 'افشین جلیلی ضیائیان' و به رهبری گروه 'سینا خیر آبادی' و گروه ساوالان به سرپرستی 'قربانی اصل' و خوانندگی 'محمد مولایی' و 'اسماعیل داداش زاده' در این جشنواره به اجرای هنر خود می پردازند.

سی امین جشنواره موسیقی فجر با حضور 119 گروه در قالب 'گروه نوازی' و 'تکنوازی' در دو بخش 'رقابتی' و 'جنبی' در 'تالار وحدت'، سالن 'رودکی' ، تالار 'ایوان شمس'، فرهنگسراهای 'نیاوران' و 'ارسباران'، برج 'آزادی' و برج 'میلاد' به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

به گزارش ایرنا سی امین جشنواره بین المللی موسیقی در بخش های رقابتی ، جنبی ، بانوان ، کودک ، استعدادهای درخشان ، نسل دیگر ، نواحی و بین الملل تا یکم اسفندماه در تهران برگزار برپاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار