از سوی هیئت فوتبال استان اصفهان
تابناک: مسئول کمیته پایه هیئت فوتبال استان اصفهان نرخ مصوب مدارس فوتبال در سال جاری در سطح استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۴۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 15 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، محمدرضا زکی‌زاده اظهار کرد: از هفته گذشته ثبت نام مدارس فوتبال در شهر اصفهان آغاز شده و خانواده‌ها برای اطلاع از مدارس فوتبال دارای مجوز می‌توانند به سایت هیئت فوتبال استان مراجعه کنند.

وی با اشاره به قیمت‌بندی مدارس فوتبال برای سال جاری تصریح کرد: مدارس فوتبال پنج ستاره ممتاز (210 هزار تومان)، پنج ستاره معمولی (200 هزار تومان)، چهار ستاره (185 هزار تومان)، سه ستاره (165 هزار تومان) و دو ستاره (150 هزار تومان) باید از فراگیران دریافت کنند که شرایط امکانات و درجه مربیان هر کدام بسته به نوع درجه تفاوت دارد.

مسئول کمیته پایه هیئت فوتبال استان اصفهان تاکید کرد: مدارس فوتبال نمی‌توانند بالاتر از نرخ مصوب از خانواده‌ها دریافت کنند.

وی با بیان اینکه بر فعالیت مدارس فوتبال نظارت می‌شود، یادآور شد: ناظران هیئت فوتبال در طول تابستان با سرکشی به مدارس فوتبال از روند آموزش و دریافت شهریه این مدارس بازدید می‌کنند.

زکی‌زاده افزود: برای یکسان‌سازی آموزش در مدارس فوتبال، قرار است در روزهای آینده جلسه‌ای برگزار شود تا مسئولان و مربیان مدارس فوتبال روال مشخصی را برای آموزش و استعدادیابی به کار گیرند و فعالیت در این مدارس به طور هماهنگ انجام شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار