زنگنه: با وجود استاندار باانگیزه خوزستان به آینده خوزستان خوش بینم
تصمیم گرفتیم فازدوم منطقه ویژه پتروشیمی را در خوزستان احداث کنیم. کمبود گاز مورد نیاز پتروشیمی های جدیدالاحداث را حل می کنیم
کد خبر: ۴۸۳۳۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 24 August 2017
وزیر نفت با تقدیر از زحمات و تلاش های استاندار خوزستان تصریح کرد: تلاش های شبانه روزی استاندار خوزستان من را سر شوق می آورد و علت سفرهای مکرر من به استان انگیزه بالای ایشان جهت پیشبرد امورات استان در حوزه های مختلف بویژه در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت است . با وجود استاندار باانگیزه خوزستان به آینده خوزستان خوش‌بین هستم‌.

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان خوزستان با تبریک هفته دولت بیان کرد: در خصوص ایجاد شهرک های صنعتی باید همه‌ مزیت ها را مدنظر قرار بدهیم. عراق تا پانزده سال دیگر هم شرکت های پتروشیمی احداث نخواهد کرد . باید از این فرصت استفاده کرد و با تولید محصولات پتروشیمی پایین دستی در استان بازار عراق در حوزه پتروشیمی را بدست گرفت. تصمیم گرفتیم فازدوم منطقه ویژه پتروشیمی را در خوزستان احداث کنیم. کمبود گاز مورد نیاز پتروشیمی های جدیدالاحداث را حل میکنیم .

 زنگنه با اشاره به ظرفیت های ساخت تجهیزات نفت در خوزستان گفت: به آینده خوزستان امیدوارم باید با تلاش و مجاهدت افکار عمومی استان را برای جهش و توسعه متوازن آماده کرد . 

زنگنه گفت: باید سرمایه گذار خارجی را در کنار سرمایه گذاری داخلی فعال کرد. در کشور پول راکد وجود ندارد . بانک هاظرفیت وام دهی ندارد.بانک ها سال گذشته ۵۰۰میلیارد تومان تسهیلات به فعالان اقتصادی اختصاص دادند. 

وزیر نفت با تقدیر از زحمات و تلاش های استاندار خوزستان تصریح کرد: تلاش های شبانه روزی استاندار خوزستان من را سر شوق می آورد و علت سفرهای مکرر من به استان انگیزه بالای ایشان جهت پیشبرد امورات استان در حوزه های مختلف بویژه در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت است . با وجود استاندار باانگیزه  خوزستان به آینده خوزستان خوش‌بین هستم‌.

وزیر نفت تصریح کرد: در زمینه خرید مالچ برای مقابله با ریزگردها مشکلی نداریم . فنی و حرفه ای در استان باید توسعه پیدا کند.

وی گفت : فارغ التحصیلان باید مهارت آموزی  در رشته های مختلف را بیاموزند.

 وزیر نفت اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان را تقویت میکنم . فازدوم طرح ۵۵۰هزار هکتاری را دنبال میکنم. شرکت متن را به خوزستان منتقل خواهم کرد . برچیده شدن فلرهای نفتی را در برنامه داریم. 

بیژن نامدار زنگنه با اشاره به ضرورت توسعه راه های استان گفت : در این زمینه به وزارت راه و شهرسازی در تسریع پروژه های راه کمک خواهیم کرد ‌
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار