حجت الاسلام مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز سمنان، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان باهنر و رجایی، بیان کرد: هفته دولت ، زمان بازآموزی ساده زیستی، قناعت و خدمت رسانی به مردم برای مدیران کشور است
کد خبر: ۴۸۳۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 25 August 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام مهدوی نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز سمنان، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان باهنر و رجایی، بیان کرد: هفته دولت ، زمان بازآموزی ساده زیستی، قناعت و خدمت رسانی به مردم برای مدیران کشور است

مهدوی نژاد در دیگر بخش سخنان خود، از شهید رجایی و باهنر به مثابه الگوی خدمت رسانی به مردم یاد کرد و افزود: این افراد باید الگوی مدیران ما باشند و ساده زیستی، قناعت و خدمت رسانی به مردم را از ایشان بیاموزند.

دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم توجه جدی داشته باشد

امام جمعه موقت و جدید سمنان توجه دولت به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را ضروری دانست، چرا که امروز مشکلات اقتصادی باعث بروز معضلات فراوانی در جامعه ما شده است.

هفته دولت ، زمان بازآموزی ساده زیستی، قناعت و خدمت رسانی به مردم  برای مدیران کشور است 

وی خواستار تسهیل در اشتغال جوانان نیز شد و بیان کرد: درست است که دولت باید زیرساخت های اشتغال را در جامعه فراهم کند اما از سوی دیگر نیز نباید فراموش کرد که تلاش و کوشش برای زندگی ننگ نیست و سیره ائمه نشان می دهد که برای کسب روزی حلال عرق می ریخته اند لذا خداوند انسانی را که تلاش نمی کند، دوست ندارد.

امام جمعه موقت سمنان همچنین به سالگرد ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) اشاره کرد و گفت: دولت باید شرایط ازدواج جوانان را تسهیل کند تا شاهد اشاعه گناه در جامعه نباشیم.

موفقیت دولت، موفقیت نظام است

غلامحسین مهدوی نژاد با بیان اینکه مشکلات معیشتی گریبانگیر عده زیادی از مردم است، افزود: موفقیت دولت، موفقیت نظام است لذا همه باید دست در دست دهیم تا بتوانیم مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنیم.

ایشان با بیان اینکه دکتر روحانی رئیس جمهور ۴۰ میلیون ایرانی است که در انتخابات اردیبهشت ماه، رای داده اند، بیان کرد: رئیس جمهور منتخب، رئیس جمهور تمام افراد است چه آنانی که با وی موافق بودند و چه مخالفان او لیکن باید دانست که حضور میلیونی مردم مهر تائیدی به نظام مقدس ایران اسلامی بود از این بابت باید گفت موفقیت دولت، موفقیت تمام نظام است.

امام جمعه موقت سمنان بیان کرد: همه تلاش کنند تا دولت منتخب مردم در برنامه های خود موفق شود از سوی دیگر دولت نیز باید برخی اولویت های خود را بر مطالبات مردمی بگذارد تا شاهد رفع مشکلات به خصوص در حوزه معیشت مردم باشیم.

دو قطبی شدن مملکت به سود هیچ کس نیست

امام جمعه موقت سمنان در دیگر بخش سخنان خود به مقوله ضرورت وحدت در جامعه اختصاص داد و بیان کرد: اختلاف سلیقه طبیعی است اما نباید این امر به جامعه بسط پیدا کند و با سیاسی بازی مخلوط شود.

وی با بیان اینکه دو قطبی شدن مملکت به سود هیچ کس نیست، بیان داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی هشدار دادند، دوقطبی شدن به نفع نظام اسلامی نیست و نباید شکل بگیرد.

هفته دولت ، زمان بازآموزی ساده زیستی، قناعت و خدمت رسانی به مردم  برای مدیران کشور است 

مهدوی نژاد با بیان اینکه کشور ما امروز یک صدا دارد و آن هم حمایت از ولایت فقیه است، بیان کرد: به جز صدای واحد ولی فقیه زمان، سایر نداهای تفرقه افکن هم غیرعقلانی و هم منفور هستند و مردم ما این امر را با حضورشان بارها و بارها نشان دادند که نمونه آن گردهمایی ۹در ماه در محکومیت فتنه ۸۸ بود.

دشمنان تلاش دارند چهره اسلام را تمسخر آمیز به مردم دنیا معرفی کنند

امام جمعه موقت سمنان در بخش دیگری با اشاره ساخت مسجد در آلمان تصریح کرد : ساخت مسجد در آلمان و ورود افراد مختلط و بدون حجاب در این مکان منجر به مخدوش شدن چهره شیعه در دنیا شده است.
مهدوی نژاد بیان داشت : ورود همجنس بازان در این مسجد در آلمان آزاد شده و این ناشی از نظام سکولار و بی بند و باری و نشان دادن چهره زشتی از اسلام به مردم دنیاست.
وی بیان داشت: بنابراین دشمنان ایران اسلامی همه روزه در حال تلاش برای نشان دادن چهره تمسخر آمیز به مردم دنیا هستند که ملت و مسوولان باید بیش از پیش هوشیار باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار