کد خبر: ۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱ 21 January 2015
فیلم‌ساز سینمای کشور با بیان اینکه جشنواره وارش سکوی پرتاب بسیاری از سینماگران مطرح امروز کشور است، گفت: بخش بین‌الملل جشنواره وارش هم قابل توجه است.

به گزارش فارس، خسرو معصومی در حاشیه برگزاری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه وارش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره وارش در هشتمین دوره، شکل جدی‌تری گرفته است.

وی با بیان اینکه در جشنواره وارش در سال‌های نخست برگزاری حضور داشتم، گفت: اما در هشت سال اخیر اتفاقات خوبی برای وارش نیفتاد و سبب شد از این جشنواره فاصله بگیریم.

معصومی با بیان اینکه جشنواره وارش سکوی پرتاب بسیاری از سینماگران مطرح امروز کشور است، بیان کرد: بخش بین‌الملل جشنواره وارش هم قابل توجه است و امیدواریم این شکل برگزاری جشنواره در دولت یازدهم ادامه یابد.

وی با اشاره به اینکه بنا بر نظر هیئت داوران آثار خوبی به جشنواره رسیده است، ادامه داد: فیلم‌سازان جوان کشور هم حضور پررنگی در این جشنواره دارند.

معصومی با بیان اینکه یادم می‌آید برای ساختن یک فیلم سوپرهشت ‌میلی‌متری چه سختی‌هایی را تحمل می‌کردیم و کسی هم از ما حمایت نمی‌کرد، افزود: جشنواره وارش جایگاه خوبی برای فیلم‌سازان فیلم کوتاه است.

وی با اشاره به اینکه آخرین فیلم سینمایی‌ام «تابو» بود، گفت: این فیلم در مراحل آخر فنی و ساخت موسیقی متن قرار دارد.

برچسب ها: جشنواره ، مازندران ، وارش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار