بیانیه مجمع نمایندگان مازندران بخاطر تقارن هفته دولت و آغاز کار دولت جدید
بطور مشخص ازتک تک وزرا خواهیم خواست که برنامه های عملیاتی اشتغال زایی خود را برای جوانان مازندرانی بصورت مکتوب اعلام نمایند و از بیان مطالب کلی بدون عدد و ارقام قانع نخواهیم شد.
کد خبر: ۴۸۴۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷ 26 August 2017
به گزارش تابناک مازندران، تقارن هفته دولت و شروع بکار دولت دوازدهم را به جناب دکتر روحانی ، هیات وزیران و کلیه مدیران و کارمندان دولت تبریک گفته و با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر همه دولتمردان را به پیروی از آرمان های امام راحل و منویات مقام معظم رهبری وهمچنین سیره جهادی رییس جمهور و نخست وزیر مکتبی دعوت می نماییم.

ضمن تجلیل ازمقام شامخ شهدای_کارمند از زحمات و مساعی ارزشمند مدیران و کارمندان دولت تشکر و قدر دانی می نماییم و انتظار داریم روند خدمت گذاری به مردم شریف مازندران با شتاب بیشتری گرفته و تکریم ارباب رجوع و حفظ متزلت آنان مورد توجه همه کارکنان دولت قرار گیرد.
 
مجلس شورای اسلامی طی هفته های گذشته با بررسی دقیق برنامه ها و رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم تجلی همدلی و همگرایی ملی در چارچوب_قانون_اساسی و در راستای #منافع_ملی بوده است که ضمن تشکر از کابینه دولت یازدهم برای وزرای دولت جدید موفقیت و بهروزی آرزو داریم.
 
از دولت محترم توقع داریم در انتخاب همکاران جدید و #مدیران_استانی_و_شهرستانی اصل شایسته سالاری، کارآمدی و تخصص محوری را با گزینش مدیران انقلابی و متعهد به نحو شایسته مد نظر داشته باشد و مجمع نمایندگان هم به رسالت نظارتی خود دراین راستا عمل خواهد کرد.
 
در مقام خادمان مردم شریف مازندران در خانه ملت وظیفه خود می دانیم ضمن تعامل سازنده با دولت از منافع و مصالح ملی و حوزه انتخابیه نیز صیانت نماییم و از این منظر مطالبات بحق مردم ولایتمداراستان مازندران را وفق برنامه_ششم_توسعه و قانون بودجه سنواتی از وزرای محترم پیگیری خواهیم کرد.
 
در جریان رای_اعتماد به کابینه دولت دوازدهم به معاون اول و معاونین رییس جمهور و وزرای پیشنهادی در جلسات متعدد کاری مسائل و مشکلات استان مازندران را مطرح ساختیم و خواستار بازدید از حوزه_انتخابیه و برگزاری جلسات کاری با حضور شورای معاونین وزارت خانه ها شدیم و انتظار داریم وزرای محترم به وعده های داده شده متعهد بمانند.
 
بطور مشخص ازتک تک وزرا خواهیم خواست که برنامه های عملیاتی اشتغال_زایی خود را برای جوانان مازندرانی بصورت مکتوب اعلام نمایند و از بیان مطالب کلی بدون عدد و ارقام قانع نخواهیم شد.
 
دربخش طرح های عمرانی نیز خواستار تسریع در اجرا و اتمام پروژه های نیمه تمام خواهم بود و تضمین اجرایی از معاونین رییس جمهور و وزرای دولت مطالبه می کنیم.
 
با توجه به شعار سال اولویت کاری مجمع نمایندگان با وزرای جدید ترسیم و پیگیری برنامه های عملیاتی برای اجرای اهداف_اقتصاد_مقاومتی و شتاب بخشی در اجرای طرح های محرک توسعه استان برای کمک به ایجاد فرصت های شغلی می باشد .
 
توسعه سرمایه گذاری بخش دولتی و بخش خصوصی را یکی از ضروریات استان می دانیم که این مهم نیازمند همکاری مشترک دستگاه های اجرایی، شوراها ، بخش خصوصی، بانک ها و مشارکت فعال کارآفرینان می باشد که دراین راستا از دولت انتظار داریم هماهنگی های لازم را اتخاذ نماید.
 
 
مجمع_نمایندگان استان مازندران/ شهریور سال 96
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار