مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از رشد 3.1 دهم درصدی جمعیت این استان در سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۴۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 16 June 2015

به گزارش ایرنا، اسدالله حسن زاده در نشست با فرماندار خلخال افزود: در حالی که نرخ رشد جمعیت در استان مثبت است این رشد در خلخال منفی و آمار ولادت های سال گذشته حاکی از کاهش 2.7 دهم درصدی نرخ رشد ولادت در این شهرستان است.

وی به ارتقای سطح تجهیزات ادارات ثبت احوال شهرستان های استان و به روز شدن صدور شناسنامه اشاره کرد و گفت: اداره ثبت احوال خلخال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و

امکانات اداری تجهیز و سیستم صدور شناسنامه در این اداره مکانیزه شده است.

او اظهار کرد: هم اکنون 99 درصد از آمار و اطلاعات سجلی افراد در تمام مناطق کشور قابل دسترسی است.

به گزارش ایرنا ، علی نظری فرماندار خلخال نیز در این نشست به گلایه های مردم شهرستان در ضعف خدمات رسانی اداره ثبت احوال خلخال اشاره و خواستار افزایش خدمات ارائه شده به مردم منطقه از سوی اداره ثبت احوال این شهرستان شد.

وی با اشاره به رشد منفی جمعیت خلخال و تخصیص بالاترین رتبه مهاجرت فرصتی این شهرستان در بین مناطق مختلف استان بر لزوم بررسی و تحلیل عوامل مهاجرت مردم از این شهرستان به مناطق دیگر کشور تاکید کرد.

نظری اظهار کرد: در صورت فراهم شدن زیرساخت های توسعه و بسترسازی برای ایجاد اشتغال و رونق افتصادی مشکل مهاجرت مردم خلخال قابل حل است.

فرماندار خلخال همچنین با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات امسال خواستار آمادگی لازم از سوی اداره ثبت احوال این شهرستان برای انجام کارهای صدور شناسنامه و کارت ملی افراد در سریع ترین زمان ممکن شد.

با حضور مدیرکل ثبت احوال استان دومین دفتر پیشخوان دولت خلخال و پانزدهمین دفتر پیشخوان دولت استان اردبیل در خلخال به بهره برداری رسید.

شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار