تابناک: استاندار اصفهان گفت: انفجار سپاهانشهر شلیک خطای گلوله آموزشی توسط یکی از یگان‌های مستقر در منطقه بوده است.
کد خبر: ۴۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 16 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان رسول زرگرپور با صدور بیانیه‌ای در خصوص حادثه انفجار در سپاهانشهر اصفهان اظهار داشت: این گلوله توپ در پارك سپاهان شهر در تاریخ چهارشنبه ۲۰/۳/۹۴ اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های مستمر و استفاده از کارشناسان خبره و مجرب استان تهران در بررسی دقیق همه جوانب حادثه و همچنین مذاكره با فرماندهان واحدهای نظامی مستقر در منطقه سپاهان شهر، شلیك خطای یك گلوله آموزشی توسط یكی از یگان‌های نظامی مستقر در منطقه تایید می‌شود كه متعاقب این موضوع، برخوردهای لازم صورت پذیرفت.

استاندار اصفهان با ابراز خرسندی از اینکه خوشبختانه با توجه به الطاف الهی این حادثه هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشته است، افزود: در این راستا به دلیل اتفاق رخ داده از مردم عزیز و با فرهنگ سپاهانشهر عذرخواهی می‌کنم.

وی اضافه کرد: از این طرح توقف كامل آموزش‌های نظامی میدانی در منطقه با هدف حفظ امنیت كامل جان و مال مردم این محدوده برای ارائه به مقامات ذیربط در حال تدوین است تا برای همیشه شاهد بروز این قبیل حوادث در منطقه نباشیم.

این اطلاعیه در حالی بعد از گذشت شش روز از وقوع انفجار در سپاهان شهر اصفهان صادر شده است که در آن هیچ اشاره به اینکه کدامیک از نهادهای نظامی مقصر این حادثه بوده اند.!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
به نظرتون اين جمله ناقص نيست؟
این اطلاعیه در حالی بعد از گذشت شش روز از وقوع انفجار در سپاهان شهر اصفهان صادر شده است که در آن هیچ اشاره به اینکه کدامیک از نهادهای نظامی مقصر این حادثه بوده اند.!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار