در هفته دولت؛
پروژه گازرسانی به روستای ریگان از توابع شهرستان زاوه استان خراسان رضوی افتتاح و 190 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۴۸۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸ 27 August 2017
به گزارش تابناک رضوی،جواد معصومی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما اظهار کرد: همزمان با هفته دولت گازرسانی به روستا‌ی ریگان از توابع بخش سلیمان شهرستان زاوه با حضور نماینده شهرستان‌های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه، فرماندار زاوه و جمعی از مسئولین ادارات و نهاد‌ها افتتاح شد.
رئیس اداره گاز ناحیه تربت حیدریه با اعلام اینکه اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به این روستا هفت میلیارد و 987 میلیون ریال و از محل منابع داخلی بوده است، گفت: روستای ریگان با 190 خانوار این پس به شبکه سراسری گاز کشور متصل می باشد.
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 49 روستا از توابع شهرستان زاوه با 13 هزار و 292 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند هستند.
معصومی با اعلام اینکه هم اکنون عملیات گازرسانی به 19 روستا با ظرفیت سه هزار و 675 خانوار در حال اجراست، عنوان کرد: 78 درصد از روستا‌های شهرستان زاوه گازدارند که این میزان با اتمام 19 پروژه گازرسانی به روستا‌های در دست اجرا به 100 درصد ارتقاء خواهد یافت.
وی گفت: شهرستان زاوه 17 هزار و 895 مشترک شهری و روستایی دارد و تاکنون 829 هزار متر شبکه گذاری گاز در این شهرستان صورت گرفته است.
رئیس اداره گاز ناحیه تربت حیدریه تاکید کرد: گاز نعمت خدادادی و طبیعی است از همین رو تمامی همشهریان بایستی به صورت برابر از این موهبت برخوردار شوند؛ شعار شرکت گاز رفع محرومیت‌ها و جهاد در عمل است که به لطف خداوند طی چهار سال گذشته در این مسیر دستاورد‌های چشمگیری حاصل شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار