کد خبر: ۴۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹ 16 June 2015
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس گفت که این اداره همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی پیش بینی کرده که در مساجد،حسینیه ها و هیئت مذهبی برگزار می شود.
[حجت الاسلام عبدالرضا کیاحیرتی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این برنامه ها شامل ختم دسته جمعی قرآن کریم در مساجد به مدت 30 شب و 30 جزء،مسابقه حفظ و قرائت سوره های جزء 30 قرآن کریم در مساجد،مسابقه 30 روز،30جزء،30 سوال و 30 برنده در ایام ماه رمضان است.

وی افزود: مسابقه غیر حضوری تلفنی، شفاهی به عنوان آیه های ظهور در حسینیه ها،مساجد،هیئت مذهبی و تشکل های مردمی از دیگر برنامه های پیش بینی شده این اداره در ماه رمضان است.

کیاحیرتی گفت: همایش تجلیل از فعالان فرهنگی،قرآنی و رسانه ای،برگزاری نمایشگاه عفاف وحجاب،برگزاری همایش تبلیغ و اطلاع رسانی،طرح آیه های زندگی قرآنی و اسلامی،نشست های شیعه شناسی درمساجد از برنامه های پیش بینی شده این اداره می باشد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فردیس گفت:سلسله مباحث اهل ایمان در ماه مبارک رمضان،برگزاری مسابقات اذان،برگزاری کلاسهای روانخوانی،روخوانی،فصیح خوانی و برگزاری گفتمان دینی از جمله جوانان انتظار،ولایت فقیه،محبان ولایت و دوستداران امامت،تهذیب ،تحصیل ورزشی اهم فعالیتهای قرآن اداره تبلیغات اسلامی فردیس است.

کیاحیرتی افزود: برگزاری نمازهای جماعت، کلاس های احکام، بیان مسائل شرعی، اعتقادی و اخلاقی، تفسیر قرآن کریم و قرائت ادعیه ماه مبارک رمضان و احیای شب های قدر بخشی از مهم ترین برنامه های ماه مبارک رمضان در مساجد است.

وی یادآور شد: تلاوت قرآن کریم و تفکر در آیات این کلام الهی، مطالعه و علم آموزی، مناجات و دعا، توبه و استغفار، صدقه دادن، اطعام دادن، صله رحم و غیره از اعمالی است که در این ماه سفارش زیادی به انجام آنها شده است.

وی افزود: اعزام 110 مبلغ به هیئت مذهبی، حسینیه ها شهرستان فردیس که اکثر آنها بومی این شهرستان هستند.

شهرستان فردیس با حدود 600 هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار