با 10 اخطار بهداشتی صادر شده در 3 روز گذشته 3 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در قم پلمپ و 7 مورد رفع نواقص بهداشتی شد.
کد خبر: ۴۸۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 31 August 2017
به گزارش تابناک قم، با صدور اخطاریه بهداشتی به 10 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در تاریخ 5 شهریور ماه و اعلام زمان 48 ساعته جهت رفع نواقص، بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت روز 3شنبه سه مورد از این مراکز را پلمپ کردند.

گفتنی است با پایان یافتن مهلت داده شده با حضور در مراکز مذکور و نظارت بر موارد اخطار داده شده اقدام به پلمپ این سه مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی که بدون توجه به اخطار های داده شده به فعالیت خود ادامه داده بودند نمودند. 

در این راستا یک باب نانوایی سنگکی به دلیل استفاده از نمک غیرمجاز، نواقص ساختمانی و مشکلات بهداشتی پلمپ گردید این واحد در پی گزارش شکایات مردمی با سامانه 190 انجام گردید.

همچنین یک باب کارگاه شیرینی پزی به دلیل داشتن مشکلات عدیده بهداشتی اعم از عدم رعایت بهداشت محیط، بهداشت فردی و ابزار کار، نواقص ساختمانی و عدم تطابق شرایط کار با موازین و دستورالعمل های بهداشتی پلمپ و از ادامه فعالیت آن جلوگیری بعمل آمد.

خاطرنشان می شود یک باب آبمیوه فروشی به دلیل داشتن نواقص بحرانی (نواقص حاد) از جمله عدم شستشوی صحیح میوه، عدم رعایت بهداشت فردی و محیط و عدم کنترل دمای یخجال  و نواقص ساختمانی پلمپ گردید.

کلیه متصدیان موارد پلمپ شده به مراجع قضایی ارجاع و 7 مورد از مراکز ی که اخطار دریافت نموده بودند به دلیل رفع نواقص اعلام شده و رعایت دستورالعمل ها و موازین بهداشتی به فعالیت خود ادامه دادند. 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار