مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران از مشارکت ورزشکاران استان در ساخت خانه محرومان استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 02 September 2017
به گزارش تابناک : سید جواد حسینیان اظهار داشت: این سازمان از سال 81 با هدف تعمیق برنامه فرهنگی و تربیتی در حوزه ورزش و جذب ورزشکاران به سازمان بسیج و تقویت روحیه انقلابی میان ورزشکاران تشکیل شد.

وی افزود: کانون بسیج در تمام ادارات ورزشی در جهت برگزاری یادواره‌های شهدا، همایش‌های فرهنگی، همایش اخلاق و منش پهلوانی و اردوی راهیان نور ورزشکاران تشکیل شد.

حسینیان تصریح کرد: سال گذشته قهرمانان ورزشی به کربلا اعزام شدند و امسال نیز در هقته دفاع مقدس مراسم شب خاطره پیشکسوتان ورزش استان برگزار و ورزشکاران به مناطق محروم جهت ساخت خانه محرومان اعزام می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه مازندران دارای بیشترین قهرمان ورزشکار و بیشترین شهید دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است، افزود: اخلاق دینی و ورزشی نقش مهمی در پهلوانی ورزشکاران دارد که طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اصلاح شدن ورزش تلاش داریم توسط اقشار بسیج پیگیر رفع معضلات ورزشکاران باشیم تا بتوانیم اخلاق مداری را میان ورزشکاران تقویت و نهادینه کنیم.

وی اذعان داشت: امروز دشمن تلاش دارد با تمام ابزار فرهنگ غرب را در جامعه اسلامی ما نهادینه کند که باید تلاش کنیم برای جلوگیری از تهاجمات و نفوذ دشمنان درحوزه فرهنگی، تربیتی و اخلاقی کمک کار ورزش باشیم و با کمک ورزشکاران بسیج گامی در جهت تقویت آموزه‌های دینی و خنثی کردن توطئه‌های دشمن برداریم.

حسینیان گفت: شهید شاخص امسال سازمان بسیج ورزشکاران شهید علی مهربانیان از قهرمانان کاراته کشور بوده که امسال تمام مسابقات با محوریت این شهید شاخص برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: 15 هزار ورزشکار استان عضو سازمان بسیج ورزشکاران هستند که تلاش داریم تا پایان سال به 20 هزار نفر برسانیم.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار