صادقی با اشاره به اینکه پر کردن اوقات فراغت جوانان یکی از اولویت‌های بسیج سازندگی است، اضافه کرد: خدمات رسانی به نیازمندان و اعزام تیم‌های درمانی بهداشتی به مناطق محروم نیز مواردی است که بسیج سازندگی پیگیر آنهاست.
کد خبر: ۴۸۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 02 September 2017
مسئول بسیج سازندگی همدان از ساخت خانه‌های نیازمندان توسط جهادگران خبر داد.

به گزارش ایکنا ، شهرام صادقی مسئول بسیج سازندگی همدان اظهار کرد: بسیج سازندگی وظیفه کمک به دولت و اجرای پروژه‌های عمومی و عام المنفعه را دارد که در اقصی نقاط استان به ویژه مناطق محروم، این مهم را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به رسالت بسیج سازندگی که زائیده انقلاب اسلامی ایران است، افزود: بسیج سازندگی وظیفه کمک به دولت و اجرای پروژه‌های عمومی و عام المنفعه را دارد.

صادقی با اشاره به اینکه پر کردن اوقات فراغت جوانان یکی از اولویت‌های بسیج سازندگی است، اضافه کرد: خدمات رسانی به نیازمندان و اعزام تیم‌های درمانی بهداشتی به مناطق محروم نیز مواردی است که بسیج سازندگی پیگیر آنهاست.

مسئول بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی در اقصی نقاط استان خدمات‌رسانی داشته و بیشترین فعالیت آن در مناطق محروم است، کمک به اشتغال روستایی و مشاغل خانگی و تهیه جهیزیه جوانان یکی دیگر از کارهای بسیج سازندگی است.

 وی خدمات دهی بسیج سازندگی به مردم را به سه بخش تقسیم نموده و ادامه داد: اجرای پروژه‌های عمرانی، برگزاری اردوهای جهادی و خدمات رسانی به مناطق محروم از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی است.

صادقی با اشاره به برنامه‌های انجام شده در این هفته عنوان کرد: افتتاح و ساماندهی گلزار شهدای ۱۲ روستای نهاوند و همچنین گلزار شهدای بخش دمق شهرستان رزن از دیگر اقدامات انجام شده توسط بسیج سازندگی بوده است.

مسئول بسیج سازندگی همدان با اشاره به ساخت چند خانه توسط گروه‌های جهادی گفت: بسیج سازندگی موفق به ساخت ۴ خانه نیازمند در شهرستان کبودرآهنگ شده است.

وی ضمن اشاره به افتتاح زمین ورزشی در حسن آباد تاکید کرد: ساخت ۵ مسجد نیز از دیگر کارهای بسیج سازندگی بوده که دو مسجد آن در تویسرکان بوده است.

صادقی در پایان این بخش از سخنانش گفت: بسیج سازندگی پروژه‌هایی از این دست و همچنین مرمت و زیباسازی مدارس و مساجد را در حوزه‌های عمرانی داشته است.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ گروه جهادی همزمان با هفته دولت به سراسر استان اعزام شدند که موفق به ارائه خدمات مختلف پزشکی، عمرانی و رفاهی در شهرستان‌ها شدند.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح پروژه‌های اقتصادی توسط بسیج سازندگی عنوان کرد: افتتاح پروژه‌های صنایع تبدیلی در شهرستان‌ها از دیگر اقدامات این مجموعه است که بی‌شک می‌تواند تاثیر مثبتی در اقتصاد و اشتغال استان داشته باشد.

 وی در پایان به توزیع بسته‌های حمایتی و غذایی در روستاها اشاره داشت و افزود: اعزام کارکنان بسیج و سپاه به گروه‌های جهادی را نیز در دستور کار خود داشته‌ایم.

منبع: پایگاه خبری سپاه انصارالحسین(ع) استان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار