مدافع میانی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری قبل از بازی با سوریه شرکت کرد و گفت: ما فردا یک بازی سخت برابر یک تیم سخت کوش سوریه داریم و همه بازیکنان آماده هستند و این بازی از سخت ترین بازی ها پیش روی ما هست.
کد خبر: ۴۸۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹ 04 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "سید جلال حسینی" به دلیل مصدومیت جزئی، شانس حضور در دیدار با کره جنوبی را از دست داد اما با تصمیم کی روش در نشست خبری حاضر شد. مدافع تیم ملی فوتبال ایران در کنار کی روش در نشست خبری شرکت کرد، او در رابطه با دیدار برابر سوریه، گفت: همه می دانند که بازی با سوریه برای ما خیلی سخت خواهد بود. در همه بازی ها با تمرکز بودیم و فردا نیز با یک تیمی بازی داریم که سختکوش هستند. سوریه مانند کره و ازبکستان شانس دارد. با تمام وجود آماده هستیم و برای یک بازی سخت انگیزه داریم. امیدوارم هواداران در ورزشگاه حاضر شوند تا در کنار آنها برنده زمین را ترک کنیم.
 
او در رابطه با برابر سوریه بازیکنان انگیزه دارند، گفت: مطمئنا همه بازیکنان انگیزه دارند و تنها به بازی سوریه و برد فکر می کنیم و در همه بازی ها با تمام وجود شرکت می کنند. بازی فردا برای ما بسیار مهم است و به اسم حریف فکر نمی کنیم. ما فردا یک بازی سخت برابر یک تیم سخت کوش داریم و همه بازیکنان آماده هستند و این بازی از سخت ترین بازی ها پیش روی ما هست. بردن بازی به روحیه ما کمک می کند و امیدوارم هواداران با حضور خود شرایط را به شکلی رقم بزنند، تا برنده باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار