استاندار کرمان با اشاره به اینکه زمینه میزبانی از گردشگران خارجی در کرمان وجود دارد، گفت: امنیت پایدار در سطح این استان وجود دارد.
کد خبر: ۴۸۹۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 05 September 2017
علیرضا رزم حسینی پیش از ظهر دوشنبه در گردهمایی نمایندگان اطلاع رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور با حضور معاون پارلمانی وزیر امور خارجه در اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به اینکه گردشگران همیشه به دنبال امکانات استاندارد نیستند، اظهار داشت: امروز در شهرستان محروم  قلعه گنج ۳۲۳ نفر گردشگر آلمانی، سویسی، آمریکایی، هلندی و هندی در هتل کپری این شهر به مدت دو الی سه روز اقامت داشته اند.

رزم حسینی بیان کرد: گردشگرانی که امروز به آفریقا با آن همه محرومیت ها سفر می کنند فقط به خاطر امکانات نیست.

وی عنوان کرد: یکی از کارهای که دولت یازدهم انجام داد برقراری تعامل سازنده با کشورهای جهان است که فضا را برای گردشگران خارجی باز کرده است.

استاندار کرمان گفت: در دولت یازدهم بیش از پنج برابر نسبت به دولت قبل افزایش گردشگرخارجی در سطح استان کرمان داشته ایم و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

وی بیان داشت: استان کرمان ظرفیت های فوق العاده ای در زمینه گردشگری دارد در کرمان مناطق زیبایی طبیعت گردی مانند پارک ملی خبر، باغ شاهزاده ماهان، باغ فتح آباد، کلوت های شهداد و ... وجود دارد.

رزم حسینی با اشاره به اینکه کرمان آمادگی پذیرایی از گردشگران خارجی را دارد، افزود: فرمانده انتظامی و اعضای تامین شورای تامین استان کرمان در این جلسه حضور دارند و می خواهند نشان دهند که امنیت پایداری در سطح استان کرمان وجود دارد.

وی گفت: در استان کرمان در هر اتوبوس گردشگر خارجی یک مامور امنیتی حضور دارد تا بتوانند به راحتی از گیت ها رد شوند.

استاندار کرمان ادامه داد: همه دستگاه های سطح استان کرمان آمادگی ۱۰۰ درصد در جهت جذب گردشگر را دارند.

وی گفت: کرمان شش هزار سال تاریخ دارد و دولت دوازدهم می تواند فصل جدیدی در حوزه رونق گردشگری ایران رقم زند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار