فرمانده انتظامی استان از رد رشوه 500 میلیون ریالی توسط فرمانده یگان امداد شهرستان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ 05 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار "منوچهر امان اللهی" بیان کرد: اکيپ گشت يگان امداد به سرپرستي فرماندهي يگان امداد سرهنگ "فردين مراديان" حين گشت زني در محور پليس راه قزانچي به سمت کرمانشاه به يک دستگاه خودروي پژو 405 که با سرعت سرسام آوري در حال حرکت بود، مشکوک شدند.

وی افزود: عوامل یگان امداد با علائم هشدار دهنده قصد داشتند خودرو را متوقف کنند، اما راننده بدون توجه به ایست پلیس، با افزایش سرعت و پاشیدن میخ های چهارگوش در مسیر حرکت خودروی گشت یگان امداد، اقدام به فرار کرد، که در نهایت با شگردهای پلیسی مجبور به توقف شد.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسي دقیق از خودرو 396 دستگاه تلفن همراه قاچاق به ارزش ده میلیارد ریال که از مرزهای غربی به مقصد پایتخت بارگیری شده بود، کشف شد، لذا متهم حین انتقال به مقر پلیس با اصرار فراوان و تاکيد بر پرداخت رشوه، درصدد رهایی از اعمال قانون بود اما موفق نشد.

سردار امان اللهی خاطرنشان کرد: متهم با واریز مبلغ 500 میلیون و 660 هزار ریال به حساب بانکی سرهنگ دوم مراديان، جرم خود را افزایش داد و پس از صورتجلسه به مراجع قضائی معرفی شد، همچنین متهم پیش از این نیز به دلیل حمل کالای قاچاق دستگیر و روانه زندان شده بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار