با درخشش در رقابت‌هاي رشته تفنگ
دختر آينده‌دار تيراندازي قم با درخشش در رقابت‌هاي قهرماني رده سني نوجوانان كشور به اردوي تيم ملي تيراندازي دختران ايران راه يافت.
کد خبر: ۴۸۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱ 06 September 2017
به گزارش تابناک قم، رقابت‌های تیراندازی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان بخش دختران با حضور تیراندازان مستعد و آینده‌دار استان‌های مختلف به میزبانی سالن 80 خط تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران به انجام رسید و تیم‌ها و نفرات برتر خود را شناخت.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، این نخستین دوره رقابت‌های تیراندازی قهرمانی نوجوانان دختران ایران بود که با حضور 131 تیرانداز برگزار شد و در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی مینا روحیان نماینده موفق تیم هیأت‌ تیراندازی قم بود که خود را به مرحله فینال این پیکارها رساند.

در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر مینا روحیان به عنوان نفر چهارم به فینال مسابقات را یافت و در رقابتی نزدیک و حساس با دیگر تیراندازان حاضر در مرحله نهایی، سرانجام موفق به کسب مقام پنجم شد اما به واسطه درخشش خود در این پیکارها به اردوی تیم ملی راه پیدا کرد.

این در حالی است که در بخش تیمی رشته تفنگ بادی تیم‌های تهران، آذربایجان‌غربی و خراسان‌رضوی اول تا سوم شدند و در بخش انفرادی این رشته نیز آرمینا صادقیان از ایلام، نازنین‌زینب جعفری از تهران و سانیا تیموری از آذربایجان غربی به ترتیب در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در شرایطی که سرداوری این دوره از مسابقات را حسین زکی‌زاده برعهده داشت و این پیکارها منظور کشف استعداد تیراندازان نخبه به انجام رسید، تنها نماینده قم در رشته تفنگ بادی مینا روحیان بود، ضمن اینکه در تپانچه بادی نیز ریحانه حیدری و محدثه شکاری به میدان رفتند اما رتبه‌ای نصیب آنها نشد.

رقابت‌های بخش پسران نیز از امروز آغاز می‌شود و در رشته تفنگ بادی سهیل ملاحسینی، حسین رشیدی و محمدصادق امجدی نماینده قم هستند و در رشته تپانچه بادی نیز محمدمعین رعیت مبارک‌آبادی، عرفان حاج‌علی و علی بزرگ‌زاده به نمایندگی از قم به میدان می‌روند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار