کد خبر: ۴۹۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 17 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان، اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در آستانه ای انتخابی بزرگ قرار دارد، انتخابی که باید از جنس مردم باشد و از جنس تغییر و تحول متکی بر قدرت، جوانی و پویایی.

اصفهان در حالی انتظار استقبال از 37 شهردار خود را دارد که تاکنون فرآینده انتخاب شهردار به سه گزینه ی باقیمانده خود رسیده است.

شهرداری که باید میراث دار افرادی همچون عبدالحسين سيف اللهي، محمد حسن ملك مدني، حميدرضا عظيميان، محمدعلي جوادي و سید مرتضی سقائیان نژاد باشد.

افرادی که امروز وقتی به هرکدام از آن ها می نگریم فارغ از سلایق سیاسی برای خود دارای اعتباری در سطح کشور بوده اند و سکان دار نهادهایی مهم و تاثیرگذار بوده و هستند.

این روزها صحبت از انتخاب شهرداری است که باید علاوه بر اینکه با نگاه بر توسعه و پیشرفت روزافزون سوار بر ریل مترو اصفهان شود بتواند از نزدیک و نه از پشت شیشه ها و شنیده ها آثار تاریخی که بخش مهمی از هویت و اعتبار پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است را درک کرده باشد.

بداند که مسیر پیشرفت از افزایش جذب گردشگر می گذرد و شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی مسوولیت های اجتماعی خود را به خوبی انجام دهد و در دام گروه های سیاسی مختلف نباشد و با رویکردی فراجناحی و جذب حداکثری به فعالیت بپردازد.

باید صبر، تحمل، استقامت و شجاعت آن را داشته باشد تا مسائل شهر متفاوت کشور یعنی اصفهان را همچون نسیمی بگذراند و در مسیر تندبادها و طوفان ها از مسیر خارج نشود.

جذب منابع، جذب سرمایه گذاران خارجی و تعامل با نهادهای تاثیرگذار در سطح کشور و استان از مهمترین برنامه های آن باشد.

او را از زمانی شناخته ایم که در شهرداری اصفهان آغاز به کار کرد و بعد از مدتی به استانداری اصفهان رفت او به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار به فعالیت پرداخت و باعث بسیاری از همگرایی ها و وحدت در سطح استان شد.

او خردمند است، خردپیشه است، خوشرو است و مهمتر از همه مردم دار است، شهرداری یک نهاد سیاسی نیست یک نهاد اجتماعی است متعلق به مردم، متعلق به همه و همه ی مردمی که هر روز به عشق نصف جهان خود نفس می شکند.

صحبت از دکتر مهدی جمالی نژاد است، شنیده ها حاکی از آن است که او فاصله ی جندانی با ساختمان سفید دروازه دولت ندارد، باید به شواری شهر تبریک گفت و به مردم همیشه سرافراز اصفهان.

از زمانی که شنیده ها دارد رنگ و بوی واقعیت می گیرد دارم به آن فکر می کنم که:

می شود با تو دل به دریا زد

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
جمالی نژاد عالیه
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
بسیار انسان پاک ومردم داری است یک انقلابی به معنی واقعیست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
لطفا با درج این مطالب سطحی و پاچه خواری، کلاس تابناک را اینقدر پایین نیارید.
از رسانه ها و بخصوص تابناک انتظارات بیشتری میره. قدر موقعیت و رسالت سنگینی که بر عهده دارید را خیلی بیشتر از ایتها باید بدونید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :