مدیرکل بهزیستی استان البرز از اسکان خانواده‌ای خبر داد که در حادثه آتش‌سوزی خانه‌شان تخریب‌شده بود و در پارک بوستان کرج زندگی می‌کردند.
کد خبر: ۴۹۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 07 September 2017

به گزارش تابناک : داریوش بیات نژاد اظهار کرد: صبح امروز معاون سیاسی استاندار البرز از محل اسکان خانواده‌ای که به  خاطر حادثه آتش‌سوزی خانه خود را از دست داد بودند، بازدید کرد.

وی با تأکید بر اینکه تصمیمات لازم برای رفع مشکل این افراد اتخاذشده است، گفت: طبق تصمیم‌گیری‌های انجام‌شده امروز این خانواده در مسافرخانه مناسبی مستقر شدند.

بیات نژاد بابیان اینکه تأمین پوشاک و لوازم موردنیاز کودکان و نوزاد این خانواده از طریق شیرخوارگاه در دستور کار است، افزود: علی‌الحساب و به‌منظور خرید پوشاک و مایحتاج موردنیاز مبلغی در اختیار این خانواده قرار گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان البرز خاطرنشان کرد: درصدد هستیم تا روز یکشنبه ودیعه تأمین مسکن از محل اعتبارات بهزیستی به این خانواده ارائه‌شده و لوازم‌خانگی موردنیاز آن‌ها توسط خیرین تهیه شود.

ششم شهریورماه جاری خانواده آقای حسنی در حادثه آتش‌سوزی خانه شان تخریب شد، آن‌ها پس‌ازاین حادثه در پارک بوستان حسن‌آباد کرج زدگی می‌کردند.

معاون سیاسی استاندار به همراه مدیرکل بهزیستی استان با عنوان «آتش و آوارگی؛ حکایت همسایه‌ غریب محله حسن آباد کرج» از محل زندگی آن‌ها که چادری بیش نبود دید







منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار