فرماندار ایلام از مدیران دستگاه های اجرایی خواست با تجربه آموزی از حوادث سالهای گذشته آمادگی کامل برای مقابله با بحران ها داشته باشند.
کد خبر: ۴۹۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 11 September 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی  در جلسه اعضای ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: تجربه وقوع سیل ویران گر سال ۹۴ و همچنین آتش سوزی‌ها در مراتع و زلزله در شهرستان‌های جنوبی استان نشان داد که سطح آمادگی‌ها برای مقابله با حوادث غیرمترقبه همواره باید از سوی مسئولان بالا باشد.
 

وی ادامه داد: هرچه این آمادگی در میزان بالاتری باشد، خسارت‌های وارده نیز از نیز جانی و مالی کاهش خواهد یافت.

فرماندار ایلام یادآور شد: امسال دستگاه‌های مختلف در مقابله با آتش سوزی مراتع و جنگل‌ها پای کار بودند و همین هماهنگی باعث شد به نسبت سال گذشته سطح کمتری آسیب ببیند.

بسطامی تاکید کرد: شهر ایلام به‌عنوان یک کانون بحران ساز و بحران آفرین باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و بحران سال‌های گذشته از جمله سیل به دلیل عدم آمادگی دستگاه‌ها بخصوص مدیریت شهری خسارات جبران ناپذیری به زیر ساخت‌ها وارد کرد.

وی اضافه کرد: نقش دستگاه‌های خدمات رسان همچون شهرداری‌ها در این زمینه بسیار خطیر است و باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز در مواقع بحران را تأمین و در اختیار آنان قرار دهیم تا با آمادگی بیشتری به مقابله با این بحران‌ها بپردازند.

فرماندار ایلام با اشاره به فصل بازگشایی مدارس یادآور شد: این ایام همچنین با ماه محرم نیز تقارن پیدا کرده و پس از آن نیز شاهد تردد زائران اربعین از استان و به‌ویژه شهر ایلام خواهیم بود که باید تمهیدات لازم اندیشیده شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار