مدافع رئال مادرید نقش ستاره پرتغالی در گلزنی تیمش را مهم عنوان کرد.
کد خبر: ۴۹۳۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 14 September 2017
به گزارش تابناک : رئال مادرید چهارشنبه شب در نخستین دیدارش در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ سه بر صفر آپوئل نیکوزیا را شکست داد. سرخیو راموس گل سوم سفیدپوشان را به نحو زیبایی وارد دروازه‌ تیم میهمان کرد. مدافع مادرید پس از بازی گفت‌: در شروع بازی گلزنی برای‌مان سخت شده بود، چون حریف خیلی هماهنگ دفاع می‌کرد و پرس را از زمین ما شروع کرده بود.هم‌چنین اجازه فضاسازی به ما نمی‌داد اما کم کم توانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و از میانه‌ها نفوذ کنیم. این موضوع در نیمه دوم آشکار بود و با به ثمر رساندن گل نخست توانستیم گل‌های بعدی را نیز وارد دروازه حریف کنیم.

کریستیانو رونالدو پس از چهار بازی دوباره برای مادرید بازی کرد. راموس درباره حضور ستاره پرتغالی اظهار کرد: در برخی از بازی‌ها در گلزنی دچار مشکل می‌شویم و نمی‌توانیم بازی‌ها را پر گل به پایان برسانیم، چون تیم‌ها شرایط را خیلی سخت‌تر کرده‌اند. حضور رونالدو به گلزنی تیم کمک می‌کند و او در شب گذشته (چهارشنبه) این موضوع را نشان داد. امیدوارم به همین روند ادامه‌ دهد. رونالدو هر سال بهتر از قبل بازی می‌کند و این موضوع در نتایج مادرید کاملا تاثیرگذار است.

مدافع ‌اسپانیایی تک گل خود را با ضربه برگردان به ثمر رساند. او در این باره گفت‌: دوست دارم در حمله شرکت کنم. زمانی که مدافعان گلزنی می‌کنند باعث شگفتی هواداران می‌شوند. من گلزنی کردم و این موضوع باعث شد بازی آرام پیگیری شود. از نتیجه‌ کسب شده احساس رضایت دارم و از این که توانستم چنین گلی را به ثمر برسانم خیلی خوشحالم. در سویا نیز توانسته بودم با ضربه برگردان گلزنی کنم، اکنون دوباره این کار را انجام دادم.




منبع : آس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار