به گزارش روابط عمومی هیئت اسکواش مازندران، مجمع هیئت اسکواش مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دبیر فدراسیون اسکواش، ورزشکاران، مربیان و داوران و روسای هیئت‌های شهرستانی و باشگاه‌ها برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 18 June 2015
بهمن صفری، جلال تیموری، رضا شفائی و علیرضا علیزاده کاندیداهای انتخابات این هیات ورزشی بودند که پیش از رای‌گیری علیرضا علیزاده انصراف خود را اعلام کرد، در این مجمع که ۱۶ نفر حق رای داشتند، در رویدادی بی‌سابقه برای انتخاب رئیس سه بار رای‌گیری شد.

در دور نخست رای‌گیری از ۱۶ رای ماخوذه جلال تیموری هفت رای، رضا شفائی یک رای و بهمن صفری هشت رای آوردند که به دلیل آنکه نفر نخست باید نصف به علاوه یک آراء را کسب می‌کرد، رای‌گیری تکرار شد.

دور دوم رای‌گیری میان بهمن صفری و جلال تیموری انجام شد که این بار نیز هر دو کاندیدا هر کدام هشت رای کسب کردند و رای‌گیری به دور سوم کشید.

راند سوم رای‌گیری انتخابات را از بن بست خارج کرد و بهمن صفری با کسب ۹ رای توانست، چهار سال سکاندار هیئت اسکواش مازندران شود.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مجمع با بیان اینکه انتخابات خوبی برگزار شد، گفت: اجرای برنامه‌های اعلام شده و افزایش فضاهای تخصصی ورزش اسکواش باید در دستور کار رئیس جدید اسکواش مازندران باشد.

حبیب حسین‌زادگان به توجه بر به‌کارگیری از تمام ظرفیت‌های موجود این رشته ورزشی تاکید و اظهار کرد: رئیس جدید هیات اسکواش باید از برنامه‌ها و ایده‌های پیشکسوتان و جوانان بهره‌برداری مفید داشته باشد و با تعامل و همگرایی زمینه پیشرفت ورزش اسکواش را فراهم کند.

وی اظهار امیدواری کرد:با برگزاری منظم لیگ و ایجاد یک رقابت مسئولانه شاهد افزایش رنکینگ مازندران در کشور باشیم.

رئیس هیئت اسکواش مازندران نیز با قدردانی از اعتماد مجمع به وی، بر استفاده از منتقدین تاکید کرد و گفت: فدراسیون اسکواش شاهد انقلابی در این رشته ورزشی در مازندران خواهد بود.

بهمن صفری افزود: امیدواریم با ایجاد همدلی و همگرایی بتوانیم برنامه‌های مدیرکل ورزش و جوانان را به نحو احسن اجرایی کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار