وزیر بهداشت در دانشگاه علوم پزشکی کاشان:
تابناک: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دولت یازدهم وزارت بهداشت را با ۸ هزار میلیارد تومان بدهی تحویل گرفته است.
کد خبر: ۴۹۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 18 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، سید حسن قاضی زاده هاشمی شامگاه چهارشنبه در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: وزارت بهداشت در دولت یازدهم در یک شرایط خاص مسئولیت کشور را بر عهده گرفت که در حوزه پزشکی اگر نتوانیم بگوئیم که بدترین وزارتخانه بود یکی از وزارت خانه های آسیب دیده بود که یکی دوسالی وزیر نداشت و حمایت نشد.

وی افزود: دولت در برخی موارد مظلوم واقع شده به ویژه شخص رئیس جمهور و دکتر ظریف و برخی وزارتخانه ها که حقیقتا به آنها ظلم روا می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: مردم که به حجت الاسلام روحانی رأی دادند هوشیار و با بصیرت هستند و کوچکترین تلاش‌های دولت یازدهم را می بینند و قدردان آن هستند.

وی با اشاره به اشتباهات دولت گذشته گفت: برخی از پروژه ها نیاز نبوده و برخی دیگر نیز نیمه تمام رها شده است.

قاضی زاده هاشمی از خرید یک هزار 800 آمبولانس خبر داد و افزود: با وجود اینکه مبدا و مقصد این دستگاه ها معلوم بوده ولی به علت بلوکه شدن هزینه آن از تحویل دادن آن به ایران خودداری می کنند.

وی به رشد کشور کوبا در حوزه سلامت و پزشکی در آمریکا لاتین و آفریقا و نیز جایگاه نخست آن در تولید واکسن اشاره کرد.

به گزارش تسنیم؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز به منظور افتتاح بیمارستان فوق تخصصی هادی زاده کاشان وارد این شهر شدند.

تجدید میثاق با شهدای گمنام مدفون در دانشگاه کاشان، دیدار با نماینده ولی فقیه در کاشان، بازدید از ساخت بیمارستان بیماری های خاص آیت الله یثربی، بهره برداری از دستگاه سی تی اسکن و کلنگ زنی مجتمع اسکان همراهان بیمار و عیادت از بیماران مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان و دیدار با اعضای هیئت علمی دانشگاه کاشان از برنامه های وزیر بهداشت در کاشان بود.

وزیر بهداشت با حضور در شهرستان آران و بیدگل و از فعالیت های حوزه سلامت در این شهرستان بازدید و مرکز دیالیز و بیماری های خاص بذرافشان و بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سیدالشهدا در آران و بیدگل را افتتاح کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :