مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج لنجان خواستار شد
تابناک: مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج لنجان گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی بوده که علاوه بر خودسازی باید برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از هرگونه حرمت‌شکنی تلاش کنیم.
کد خبر: ۴۹۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 19 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، سید احسان میرزایی پیش از ظهر امروز در دومین نشست شورای شئونات اسلامی شهرستان لنجان با اشاره به اهمیت اجتماعی کردن امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه اظهار کرد: توجه به نهادینه شدن امربه‌معروف و نهی از منکر در جامعه و سازمان‌دهی آن سازمان‌ها و ادارات امری ضروری بوده که بسیار کارساز است.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام افزود: احیای امربه‌معروف و نهی از منکر در شهرستان لنجان بسیار حیاتی است چراکه دشمنان اسلام با عنوان‌های مختلف سعی در خدشه واردکردن به آرمان‌ها انقلاب اسلامی بوده و در این راه با استفاده از انواع ترفندها درصدد ضربه زدن به جامعه اسلامی بر خواسته‌اند.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج لنجان تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) با تعبیری زیبا، منطقی بودن امربه‌معروف و نهی از منکر را بر همگان روشن ساخته ایشان جامعه را همانند کشتی دانستند که سرنشینان کشتی تنها تا حدی آزادند که موجب نابودی دیگران نشوند.

میرزایی اضافه کرد: از طرفی مسافری از این آزادی استفاده نادرست کند و بخواهد با تیشه بدنه کشتی را سوراخ کند، همه مسافران با او مبارزه می‌کنند بنابراین حق نظارت تمامی افراد بر جامعه حقی طبیعی بوده و بی‌شک سستی و بی‌توجهی به امربه‌معروف و نهی از منکر خطر غرق شدن و نابودی همگی ما را به رقم می‌زند.

وی ادامه داد: با تشویق آحاد مردم و نشان دادن ارزش‌ و جایگاه واقعی امربه‌معروف در باور افراد جامعه بسیار حائز اهمیت بوده و در این میان رسانه‌ها به‌واسطه ظرفیت و گستردگی که دارند برای احیای امربه‌معروف و نهی از منکر نقش مؤثر و سازنده‌ای را ایفا می‌کنند.

میرزایی عنوان کرد: انجام کار فرهنگی در امور اجتماعی بخصوص انجام فریضه مهم امربه‌معروف و نهی از منکر بسیار مؤثر بوده و باید باهم افزایی بیشتر بین ادارات و نهادهای مختلف و استفاده کامل از ظرفیت‌های موجود در تهیه و اجرای برنامه‌های فرهنگی گام برداریم.

مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج لنجان با اشاره به لزوم رعایت شئونات ماه مبارک رمضان بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی بوده و بر همه ما واجب است که علاوه بر خودسازی، الگوی دیگران در امر به و نهی از منکر باشیم و برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و پرهیز از هرگونه حرمت‌شکنی تلاش کنیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار