امام جمعه گناباد گفت: تشییع جنازه 270 شهید غواص و خط شکن ثابت کرد که خون‌های پاک شهدا، بزرگترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۴۹۸۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳ 19 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ندای گناباد، حجت الاسلام حسن صادقی نصب در خطبه های امروز نماز جمعه گناباد گفت: شرکت گسترده، پرشور و عاشورائی مردم تهران بویژه جوانان در تشییع جنازه ۲۷۰ شهید غواص و خط شکن ثابت کرد که خون های پاک شهدا، بزرگترین سرمایه معنوی انقلاب اسلامی است.

وی اظهار کرد: این حضور چشمگیر مردم علی رغم مشکلات معیشت، تحریم ها و جنگ نرم نشانگر آنست که ارواح پاک شهدا و خون های پاک شهدا پشتوانه انقلاب اسلامی می باشند و تا پشتوانه عظیم مردمی وجود دارد، هیچ قدرتی توان مقابله با ایران اسلامی را نداشته و نخواهند داشت.

امام جمعه گناباد، مقاومت مردم یمن در برابر رژیم آل سعود را برگرفته از انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مردم انقلابی یمن با دست خالی و با توکل بر خدا زیر با ظلم رژیم ال سعود نرفتند و سعودی ها نیز به هیچ یک از اهداف خودشان در حمله به یمن نرسیدند و ناچار به پذیرشسم مذاکره با یمن شدند.

حجت الاسلام صادقی افزود: البته سعودی ها به کمک آمریکایی ها تلاش می کنند آنچه را در صحنه جنگ بدست نیاورده اند، در مذاکره بر ملت یمن تحمیل کنند؛ اما ملت یمن مانند ملت ایران شعارشان هیهات منا الذله است و هرگز در مقابل زورگویان آمریکایی و مزدورانشان تسلیم نخواهند شد.

امام جمعه گناباد، ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و رسیدن به تقوا دانست و بهترین اعمال در این ماه را پرهیز از گناهان معرفی نمود و خاطرنشان کرد: گناه مانع تکامل انسان، نابودی جسم و روح می شود و بر همین اساس باید از ان دوری نماییم.

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار