مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از عکاسان فعال کرمانشاه تجلیل و قدردانی به عمل آورد.
کد خبر: ۴۹۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 25 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ با حضور مدیر، معاونین، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و رئیس و اعضای انجمن عکاسان  از عکاسان فعال تجلیل و قدردانی شد.

 بر پایه این گزارش؛ رحیم جعفری جایگاه هنر رایک جایگاه برتر نسبت به جایگاههای مرتبط با انسانها معرفی نمود وافزود: هنرمند با نگاه وسیع خود آن چیزی را که در جامعه وجود دارد می تواند نشان دهد و با ارتقاء سطح مطالعه و  علم خودمی تواند بهترین ها را تبیین کند .

وی همچنین اذعان داشتند که در هنر دو بعد وجود دارد که شامل آموزش صحیح و ارائه اثر است و هنرمند زمانی رشد پیدا می کند و به هدف اصلی خود می رسد که هنر خود را به انزوا نکشاند بلکه هنر خود را به جامعه ارائه دهد تا برای جامعه مثمر ثمر واقع شود . 

همچنین ایشان هنر عکاسی را به عنوان یکی از هنرهای ویژه بصری معرفی نمود و بیان داشت:هنرمند با داشتن نگاه فنی ، تخصصی و آموزشی می تواند هنر خود را به ثبت برساند  و در ماندگاری آن دخیل باشد .

در این مراسم که در محل دفتر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار گردید، از آقایان بهمن زارعی، عبداله مرادی، علیرضا قمری، عبدالرضا رحیمی، جواد حسنی  خانم زینب بهرامی تجلیل به عمل آمد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار