رئیس هیئت شطرنج همدان از معرفی برترین‌های زیر 10 سال شطرنج همدان خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 20 June 2015

رئیس هیئت شطرنج همدان گفت: رقابت‌های شطرنج زیر 10 سال با حضور 24 شطرنج‌باز در محل هیئت شطرنج استان پیگیری و نفرات برتر معرفی شدند.

به گزارش فارس؛ احمد علی‌بابایی با اشاره به مسابقات شطرنج رده سنی زیر 10 سال استان،‌ اظهار کرد: رقابت‌ها با حضور 24 شطرنج‌باز در محل هیئت شطرنج استان پیگیری و نفرات برتر معرفی شدند.

وی گفت: این مسابقات با حضور 17 پسر و هفت دختر شطرنج‌باز در هفت دور برگزار شد و شرکت‌کنندگان بازی جذابی را ارائه کردند.

رئیس هیئت شطرنج همدان ادامه داد: در پایان رقابت‌ها محمد‌حسین قنبرعلی‌فرزاد با 6 امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، داوود عقیلی‌مفید با 5.5 امتیاز دوم شد و نعیم کلوندی در رده سوم قرار گرفت.

وی افزود: سهیل خدایوندی و محمد‌ارشیا آقا‌محمدی با پنج امتیاز مقام‌های چهارم و پنجم را از آن خود کردند و کتایون کیمیایی‌طلب با 4.5 امتیاز ششم شد و بهترین رتبه دختران را کسب کرد.

علی‌بابایی با بیان اینکه به نفرات برتر جوایزی اهدا شد،‌ گفت: مراسم اختتامیه با حضور خانواده تعدادی از شطرنج‌بازان برگزار شد و به سه نفر برتر جوایزی اهدا شد.

وی یادآور شد: جواد زارعی یکی از داوران خوب شطرنج استان داوری این دوره از رقابت‌ها را بر عهده داشت.

رئیس هیئت شطرنج همدان تصریح کرد: همدان استعداد‌های فراوانی در شطرنج دارد که نیاز به کشف و ایجاد آمادگی دارند که این هیئت با برگزاری برنامه‌های مختلف سعی در پیشبرد این هدف دارد.

وی با اشاره به دعوت از استاد بزرگ شطرنج ایران ابراز داشت: با پیگیری‌های بسیار و به منظور ایجاد تحول در شطرنج استان از سال گذشته دوره‌های آموزشی با حضور احسان‌ قائم‌مقامی در هیئت شطرنج استان برگزار می‌شود که شاهد استقبال بسیار خوب از این دوره‌ها هستیم.

علی‌بابایی تاکید کرد: برگزاری مسابقات رده‌های سنی مختلف و برگزاری کلاس‌های آموزشی مختلف به منظور پشتوانه‌سازی در شطرنج استان همدان است.

وی افزود: با توجه به آغاز تعطیلات تابستانی دانش‌آموزان امیدواریم خانواده‌ها زمینه‌ حضور فرزندان در کلاس‌های ورزشی و به ویژه شطرنج را فراهم کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار