جلسه نهم شورای شهر تهران امروز در حالی تنها بعد از 75 دقیقه به اتمام رسید که 8 دستور جلسه بدون بررسی باقی ماند.
کد خبر: ۵۰۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 26 September 2017
به گزارش تابناک : نهمین جلسه شورای شهر تهران ساعت 8:45 امروز به ریاست امینی، نایب رئیس شورا آغاز شد.
در این جلسه مطابق معمول چند تن از اعضا به ایراد تذکرات پرداختند و سپس نوبت به بررسی دستور جلسات رسید.
مطابق آنچه در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود و به اعضا از سوی ریاست شورا ابلاغ شده بود، قرار بر بررسی 10 دستور جلسه در جلسه امروز بود.
اما تنها بعد از گذشت 75 دقیق از جلسه، هیأت رئیسه تصمیم به رای گیری در مورد ختم جلسه گرفت و اعضا با رای مثبت خود موجب تعطیل شدن جلسه نهم شدند.
این دومین بار است که اعضای شورای نهم تصمیم به تعطیل کردن جلسه رسمی پیش از زمان مقرر می کنند.
بدون شک ادامه این رویه و تعطیلی جلسات به بهانه های مختلف شایسته شورای شهر پایتخت نیست و باید در این زمینه تجدید نظر شود.
مشارکت شهرداری در جمع آوری کودکان کار باید متوقف شود 

الهام فخاری رئیس کمیته اجتماعی ونایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران،  اظهار داشت: سازمان شهرداری تهران در تامین وسایل نقلیه در طرح جمع آوری کودکان کار، با سایر مجموعه های فعال در این طرح مشارکت دارد.

وی تصریح کرد: مطابق آیین نامه و تقسیم کار شورای اجتماعی وزارت کشور، تصدی و همکاری سازمان شهرداری جزو وسایل این مجموعه به شمار نمی رود.


نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بر اساس آیین نامه فوق، مشارکت شهرداری که در طرح جمع آوری کودکان در طی دو هفته اخیر در حال برگزاری است باید متوقف شود.

فخاری خاطرنشان کرد: جمع آوری کودکان کار پیامدهای روانشناختی و جامعه شناختی به دنبال دارد و پیش از اجرای چنین طرح‌هایی باید با ملاحظات تخصصی صورت پذیرد.



منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار