دبیر کانون کارآفرینی استان قم:
دبیر کانون کارآفرینی استان قم گفت: مشکل آب در استان داریم و باید الگوی کشت را در قم تغییر بدهیم.
کد خبر: ۵۰۰۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲ 27 September 2017
به گزارش تابناک قم، حمید رضا بیگدلی در جلسه هیأت امنای کانون کارآفرینی استان قم که در سالن جلسات معاونت اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت کانون کارآفرینی استان قم اظهار کرد: جلساتی را با دانشگاه‌های مختلف برگزار کردیم تا پژوهش‌های آن‌ها را کاربردی کنیم، همچنین نیازمندی‌های بازار کسب و کار را در استان احصا کردیم.

وی ادامه داد: آسیب شناسی در زمینه وضعیت کشاورزی را در استان قم انجام دادیم، مشکل آب در استان داریم و باید الگوی کشت را در قم تغییر بدهیم.

دبیر کانون کارآفرینی استان قم افزود: در زمینه بازار فناوری اطلاعات در استان پژوهش‌هایی را انجام دادیم، موقعیت خوبی را در قم در زمینه گردشگری داریم و این حوزه در استان مغفول مانده است.

بیگدلی با اشاره به وضعیت آب در استان قم اظهار کرد: باید به صورت تخصصی به آب در استان نگاه کنیم و مشکل کمبود آب برای کشاورزی در قم وجود دارد، باید سرمایه‌گذاری‌هایی در استان در زمینه گردشگری و ارائه خدمات صورت بگیرد.

وی ادامه داد: کانون کارآفرینی استان قم نقش مشورتی دارد و این کانون به دنبال این است که از کارهای تکراری در بخش دولتی پرهیز شود.

دبیر کانون کارآفرینی استان قم افزود: این کانون به مدیران استان قم مشاوره می‌دهد، اتخاذ تصمیم با مدیران است، ولی آن‌ها باید تصمیم‌های خودشان را با مشورت بخش خصوصی بگیرند.

بیگدلی با اشاره به تاریخچه کانون کارآفرینی استان قم اظهار کرد: این کانون در سال 1390 تشکیل شد و در نخستین دوره فعالیت کانون کارآفرینی استان قم، 38 جلسه با بخش خصوصی در این کانون برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دومین دوره فعالیت کانون کارآفرینی هم در سال 1393 آغاز شد و در این دوره هم شاهد برگزاری 12 جلسه با بخش خصوصی در این کانون بودیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار