امیر شاه آبادی در گفتگو با تابناک:
فرماندار هرسین گفت:تعطيلي و سكوت براي روابط عمومي ها معنايي ندارد و فعاليت هاي آنان علاوه بر وظائف ذاتي خود مي بايست مبتني بر تبيين ، تشريح و انعكاس خدمات دولت باشد و افكار عمومي را به اين سمت هدايت كنند.
کد خبر: ۵۰۰۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 27 September 2017
امیر شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:معرفي ظرفيت ها و هدايت بخشي توانمندي ها توسط روابط عمومي ها در ايجاد و تقويت مولفه هاي توسعه با اتكا بر روش هاي نوين اطلاع رساني و موقعيت شناسي از مهمترين وظائف و راهبردهاي روابط عمومي محسوب ميشود .

وی خاطر نشان کرد:مسئولين روابط عمومي ها بایدبا بحران ستيزي و جلوگيري از شايعه پراكني ها و مديريت آن فعاليت هاي خود را بر مبناي جذب سرمايه گذار و معرفي ظرفيت ها و توانمنديهاي شهرستان در راستاي حمايت از آنها قرار دهند.

شاه آبادي اظهار داشت : عمليات درزگيري ، لكه گيري و ميكرو سر فيس سينگ كمربندي شهيد شفيعي شهرستان هرسين با اعتبار 30 ميليارد ريال و به طول 14 كيلومتر و اصلاح پيچ روستاي تمرگ به طول 800 متر از مهمترين الزامات شهرستان هرسين در جهت كاهش تصادفات ، روان سازي ترافيك و تسهيل در تردد زائران اربعين حسيني (ع) مي باشد كه در دست اقدام است.

به گفته این مسئول: از ديگر پروژه هاي راهسازي در دست اقدام شهرستان هرسين فوكسيل ، ايمن سازي و شانه سازي جاده حسن بقعه به طول 10 كيلومتر و اعتبار 10 ميليارد ريال مي باشد كه در تسهيل تردد روستاهاي بخش بيستون و تعدادي از روستاي بخش مركزي بسيار مؤثر خواهد بود.

فرماندار هرسين گفت:ايمن سازي و ساماندهي كليه پل هاي روستايي شهرستان هرسين ، اصلاح پيچ سنقر آباد و شانه سازي در بزرگراهها بعنوان ديگر اقدامات انجام شده در حوزه راه اين شهرستان می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار