وزیر بهداشت:
تابناک: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: خیران ساخت مرکز درمانی و بهداشتی از پراکنده‌کاری دوری کنند و طبق برنامه وزرات بهداشت و درمان به فعالیت‌های خیرخواهانه خود ادامه دهند.
کد خبر: ۵۰۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 20 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسن قاضی‌زاده هاشمی در حاشیه بازدید از طرح‌های بهداشتی و درمانی آران و بیدگل افزود: اگر خیران به جای پراکنده کاری به فکر ساخت مجتمع‌های بهداشتی و درمانی باشند زودتر شاهد تکمیل و تجهیز مرکز بهداشتی و درمانی به ویژه در مناطق محروم خواهیم بود.

وی اظهار کرد: با همکاری و تعامل بیشتر خیران با وزارت بهداشت، مدت زمان احداث مراکز درمانی سرعت می‌گیرد و هزینه‌های نگهداری از این مراکز نیز کاهش می‌یابد.

وزیر بهداشت تصریح کرد: تمام سعی وزرات بهداشت و درمان این است که مراکز بهداشتی و درمانی خیر ساز در مناطقی مانند آران و بیدگل هرچه سریعتر به بهره برداری برسد.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اینکه امسال بیش از هزار میلیارد تومان جهت تکمیل و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی کشور اختصاص یافته است، خاطر نشان کرد: تمام سعی دولت بر این است تا در سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" در جهت رفع سریع مشکل مردم گام برداشته شود.

وی گفت: در حال حاضر مشکل مهم در بهره‌برداری از طرح‌های خیرساز کشور زمان است که با توجه به اهمیت این طرح‌ها باید طبق اولویت به بهره برداری برسد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: متاسفانه زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف کشور بر اساس عدالت ایجاد نشده است و این مشکل موجب شده در شهرهایی مانند کاشان و آران و بیدگل با کمبود و فرسودگی تخت‌های بیمارستانی مواجه باشیم.

قاضی‌زاده هاشمی ‌در مورد تجهیز و تکمیل بیمارستان‌های کشور تصریح کرد: در سال جاری حدود 10 هزار میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و تکمیل مراکز درمانی کشور در نظر گرفته شده و اقدامات اولیه آن در حال اجرا است.

به گزارش ایسنا؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چهارشنبه -27 خردادماه- از سه طرح بیمارستانی خیرساز امام حسن مجتبی(ع)، ثامن الحجج (ع) و اورژانس ابریشم چی بازدید و دو طرح درمانی را در آران و بیدگل افتتاح کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار