مدیرعامل مجمع گردشگری اصفهان:
تابناک: مدیر‌عامل مجمع میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه ۹۰ هتل نیز در استان وجود دارد و گفت: سرانه اتاق هتل در کل کشور کم بوده و مختص به اصفهان نیست که عدم ساخت هتل در کشور را باید در عدم حمایت‌های لازم دانست.
کد خبر: ۵۰۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 20 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مهدی نریمانی صبح امروز در دیدار با رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: مجمع گردشگری استان اصفهان با حدود 60 هزار نفر زیر‌مجموعه از حدود 2 سال پیش آغاز به کار کرده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از افراد با پوشش بخش گردشگری اقدام به مطالبه‌گری و امتیازگیری می‌کنند، افزود: در حالی که مطالبه‌گری بخش خصوصی باید توسط بخش خصوصی ذی‌نفع انجام شود.

مدیرعامل مجمع گردشگری استان اصفهان خواستار انعقاد تفاهم‌نامه میان 2 نهاد شد و بیان کرد: شکل‌گیری ساختار مشارکت بخش خصوصی گردشگری و اتاق بازرگانی و همچنین همدلی بین نهادهای درگیر در بخش گردشگری در سایه این تفاهم‌نامه ممکن می‌شود.

وی با اشاره به سخنان مربوط به کمبود هتل در استان اصفهان تصریح کرد: در کل کشور یک هزار و 80 هتل وجود داشته که دو سوم این هتل‌ها در مشهد است.

نریمانی با بیان اینکه 90 هتل نیز در استان اصفهان وجود دارد و گفت: سرانه اتاق هتل در کل کشور کم بوده و این معضل مختص به اصفهان نیست که عدم ساخت هتل در کشور را باید در عدم حمایت‌های لازم از این بخش جست‌و‌جو کرد.

مجمع گردشگری اصفهان مکمل خوبی در حوزه فعالیت‌های گردشگری است

مدیر‌کل سابق میراث فرهنگی استان اصفهان با اشاره به اشرافیت و سابقه مدیریت رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان اظهار داشت: اتاق بازرگانی باید تبادل و توازن را به بخش گردشگری برگرداند.

محسن مصلحی با استقبال از تشکیل معاونت گردشگری در اتاق بازرگانی اصفهان افزود: مجمع گردشگری استان اصفهان می‌تواند مکمل خوبی در حوزه فعالیت‌های گردشگری باشد.

وی با اشاره به فعالیت‌های خوب مجمع گردشگری در حوزه نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بیان کرد: ورود افراد متخصص به ساختارها، زمینه گرفتن تصمیمات تخصصی را فراهم می‌کند.

مدیر‌کل سابق میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: اگر در هر بخش هر کسی در جایگاه خود قرار گیرد بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار