کد خبر: ۵۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 20 June 2015
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: 55 برنامه فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در ساوجبلاغ برگزار می‌شود.
حسین زودبین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: توسعه برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان یکی از مهمترین اولویت‌های ما است.

وی ادامه داد: شهرستان ساوجبلاغ کمبودهایی را در خصوص امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی دارد لذا لازم است تا تدابیر اساسی برای ارتقای برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان اندیشیده شود.

رئیس اداره ارشاد شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ما ظرفیت‌های بسیار بالایی را در حوزه فرهنگ داریم خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا با استفاده از این ظرفیت‌ها به سمت توسعه برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان گام برداریم.

زودبین در ادامه سخنان خود به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در این راستا و با تمهیدات اندیشیده شده در ماه مبارک رمضان 55 برنامه فرهنگی و فعالیت قرآنی در ساوجبلاغ اجرا می‌شود.

وی تأکید کرد: این برنامه‌ها توسط فرمانداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، کمیته امداد، آموزش و پرورش ، بهزیستی، شهرداری‌ها و بخشداری‌های شهرستان در شهرها و روستاهای شهرستان ساوجبلاغ به اجرا در می‌آید.

این مسئول برگزاری جشن رمضان، نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت را از مهمترین برنامه‌های این ماه عنوان کرد و گفت: برپایی محافل انس با قرآن، طرح ضیافت سفره‌های کریمانه، طرح نور در مساجد، مسابقات قرآنی و .... از دیگر برنامه‌های فرهنگی این شهرستان در ماه مبارک رمضان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار